Gå til innhold
Hundesonen.no

Kokos er hjemme


MartineH

Recommended Posts

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Gleder meg enormt til du får lille Kokos hjem. Har sittet ganske lenge nå å gledet meg over din glede.. Tror ikke jeg noen gang har vært så valpesyk som nå:D og jeg ha vel egentlig ikke noen spesielle tanker om å skaffe hund nr. 2:) Men gleder meg på dine vegne Martine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt misunnelig ja... :D

Jeg har hele tiden hatt lyst på en jakt-Golden som hund nr 2. Planen var å få den når hund nr 1 var voksen, sånn ca 2 år... Yeah right!! Nå er han 2,5 år og det blir i hvert fall ingen hund nr 2 med det første....

Men jeg vet om en planlagt fin kombinasjon, så kanskje til våren.....? (tviler på at jr. er klar, men... :D )

Gratulerer så mye!! Gleder meg til masse bildespam når hun er kommet vel i hus... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

I dag fikk jeg svar fra Mattilsynet vedr søknaden. Og jeg fikk positivt svar, jeg kunne importere ;) ;) :D:P :P Mer om søknaden og nye bilder fra Danmark er i dagboken fra i dag.

Gratulerer så meget :P

Gleder meg til felre bilder av Kokos :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å komme bort :D Men du begynner vel å bli mer aktiv i agilityen fremover også kanskje? Nå som han er mer enn gammel nok og har gått på kurs?

Hehe :( Vi begynner for fullt når vi har tatt kurs ja! Så da treffes vi jo sikkert der en del ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...