Gå til innhold
Hundesonen.no

Kokos er hjemme


MartineH

Recommended Posts

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Takk takk :)

Etter reiseendringer i siste liten, erklæringer fra vetrinærer og fra Mattilsynet, drar jeg i morgen nedover til Danmark for å hente den lille snuppelura. I teorien så skal ikke importen være noe problem, men vi får nå se hva som skjer når vi står på kaia i Larvik på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det ikke lenge før. Jeg drar om 3 timer og kommer hjem igjen søndag kveld. Vi får krysse fingrene for at alt skal gå bra i tollen, tross litt import-problemer :) Blir deilig å få henne hjem.

Lykke til. Synd at alt skal være så unødvendig styr. Burde jo bare være koslig ventetid. Etter alle historiene jeg hører slår jeg det mer og mer fra meg at neste hund blir imortert. Drømmer jo selv om jakt golden eller jakt labrador.

Men jeg får heller kanskje satse på at hvis jeg bestemmer meg for jakt golden om ett par år så finner jeg "plutselig" en flott oppdretter her i norge med en nyderlig drektig golden tispe ved navnet kokos :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :) Håper jeg får hilst på henne på hamar :D

Det er bare å hilse i vei, kjempehyggelig det :P

Martiiine... Hva skal du på onsdag (a)

Skal innom konkurransekurset på tivolitomta, bare å komme. Før og etter det regner jeg med at jeg er hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...