Gå til innhold
Hundesonen.no

Cert og stor cert


Nina

Recommended Posts

Stor certet fåes bare på NKK utstillinger eller på rasespeisaler så vidt jeg har skjønt, imens småcertene kan man få på vanlige utstillinger. Man trenger 2 små cert og 1 stor cert for å bli champion. Visstnok så skal storcerter være et slit å få has på i forhold til de små..vel det er ikke min erfaring <_<

Loke har vært stillt på 3 NKK utstillinger og fått cert, ck og en pen 1p (siste på norsk vinner). På små utstillinger derimot hagler det blått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor certet fåes bare på NKK utstillinger eller på rasespeisaler så vidt jeg har skjønt, imens småcertene kan man få på vanlige utstillinger. Man trenger 2 små cert og 1 stor cert for å bli champion. Visstnok så skal storcerter være et slit å få has på i forhold til de små..vel det er ikke min erfaring <_<

Loke har vært stillt på 3 NKK utstillinger og fått cert, ck og en pen 1p (siste på norsk vinner). På små utstillinger derimot hagler det blått :)

Vi kan godt bytte litt hva-skal-jeg kalle-det... iallefall sånn at jeg for stort cert og du lite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor certet fåes bare på NKK utstillinger eller på rasespeisaler så vidt jeg har skjønt, imens småcertene kan man få på vanlige utstillinger. Man trenger 2 små cert og 1 stor cert for å bli champion. Visstnok så skal storcerter være et slit å få has på i forhold til de små..vel det er ikke min erfaring <_<

Loke har vært stillt på 3 NKK utstillinger og fått cert, ck og en pen 1p (siste på norsk vinner). På små utstillinger derimot hagler det blått :)

Dette stemmer. I tillegg må et av certene (det er det samme om det er "stort" eller "lite" være tatt etter fyllte 24 mnd (I åpen klasse).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...