Jump to content
Hundesonen.no

Nytt medlem, nå m/bilder av Tia

Amy & Tia

Recommended Posts

Hei! Jeg er ei 17 år gammel jente som er veldig glad i forum og dyr og fant dette forumet. Jeg er stort sett glad og livlig, men kan ha mine kvasse utalelser på en dårlig dag.. :) Jeg har ei chihuahua-tispe på 9 mnd som er min øyensten og vi har begynt smått med agillity og jobber med ringtrening/utstilling.

Håper jeg kan lære mye her og kanskje dele mine kunnskaper og erfaringer ;)

Tia 4 mnd:

img1241xm4.th.jpg

Tia 8 mnd:

img3942za8.th.jpg

Hei og velkommen hit...

Som de sier over her, så liker vi å se bilder...

Håper du trives, og er det noe du lurer på angående forumet så må du bare spørre. Husk å ta en titt gjennom retningslinjenes om du finner i menyen til venstre.

Hei!

Jeg har aldri sett langhåret Chihuahua jeg! Så søt hun er! Lykke til med treningen!

Da har du gått glipp av noe stort, de langhårete er jo de flotteste :D Synes "mor" da, regner med at Rønnaug er litt uenig :rolleyes:

Da har du gått glipp av noe stort, de langhårete er jo de flotteste :( Synes "mor" da, regner med at Rønnaug er litt uenig :rolleyes:

hi hi :D synes langhårete er vakre og da, men liker korthåra aller best! B) - Tia er nydelig da!

hi hi ;) synes langhårete er vakre og da, men liker korthåra aller best! B) - Tia er nydelig da!

Det er merkelig at en rase kan dele seg i så to vidt forskjellige retninger. Men de er sjarmerende alle sammen da :( Tia takker og bukker for komplimentet og sender Emil et lite nus på kinnet :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...