Gå til innhold
Hundesonen.no

100% hundesonen!


Aya

Recommended Posts

Hvor mange sonenbrukere trengs det for å lære en hund å gå pent i bånd?

- 1 som eier en hund som ikke går pent i bånd

- 12 som forteller om egne erfaringer med båndtrening og hvordan den som startet topicen kunne trent på dette på en annen måte (vage antydninger til dyremishandling på bakgrunn av noen av forklaringene).

-7 som forteller at de aldri har trent på å gå fint i bånd, fordi det er naturlig for hunder å trekke

-3 personer som hakker på grammatikken i topicen.

-5 til å klage på grammatikkpirkerene.

-6 som krangler om det er båndtrening eller bånd trening

-også 6 til som beskylder de forrige 6 for å være pedantiske.

-8 bedrevitere som påstår at de jobber med dette, og at "bånd trening" er helt rett

-14 som protesterer på at denne topicen hører hjemme i hundeprat, og mener den bør flyttes til kjelleren

-30 som forsvarer at topicen ligger i "hundeprat" fordi alle trenger tips til båndtrening

-15 som diskuterer hvilken metode for å lære hunden å gå fint i bånd som er best, og hvilken filosofi man da skal bruke (vill krangel, beskyldninger og unnskyldninger)

-8 som poster linker til plasser man kan se videoer av hunder som går i bånd

-4 som forteller at de forrige linkene var feil, og poster rette linker.

-3 stykker som benytter muligheten til å slenge inn noen mer eller mindre personrettede bemerkninger

-10 som quoter alt som er postet til nå, inkludert signaturer og slenger på en "me2".

-12 stykker som forteller at de er så lei av disse dritt topicene at de nå forlater forumet!

-14 som quoter alle "me2" postene og slenger på en "me3".

-4 som mener vi bør lage en egen båndtrenings FAQ

-25 som lurer på hva "FAQ" er

-12 som sier "er vel ikke så lenge siden vi hadde en slik topic her?"

-13 som irriterer seg over starteren for å ikke oppsøke profesjonell hjelp før han spurte i forumet

-1 forumtroll som svarer på den første posten 6 månder etter topicen ble laget, og så starter alt på nytt igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Synes du er altfor snill...du glemte å ta med de 10 som ville hyle opp om at bånd på hunden var dyremishandling for det hemmer språket og de 14 som ville si at det var typisk klikkerhunder å ikke gå pent i bånd B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Synes du er altfor snill...du glemte å ta med de 10 som ville hyle opp om at bånd på hunden var dyremishandling for det hemmer språket og de 14 som ville si at det var typisk klikkerhunder å ikke gå pent i bånd B)

Knis, ja, selvsagt, det burde jeg jo:p Dette var vel mer en drømmediskusjon sett gjennom moderatorens brilleglass:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me2

..... ;)

Me3 ;)

Forresten vil jeg også pirke litt på gramatikken, for grammatikkpirkerene er skrevet feil. Det skrives nemlig grammatikkpirkerne og så har det seg sånn at......... bla, bla, bla.

Jeg synes fortsatt at det er fantastisk at alle kan ha noe å bidra med på forumet for å "sprite" opp en tråd litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo??????? Går ikke ann å ikke vite det altså!! :rolleyes: Erru blond lizom!

:)

Me 4 &5

Utrolig useriøst svar må jeg si! Enten svarer man på en skikkelig måte, eller lar hver å kommentere. Jeg kommer til å rapportere unødvendig bruk av tegnsetting i dette innlegget.

:) (for de som ikke skjønte det, tulla jeg :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...