Gå til innhold
Hundesonen.no

100% hundesonen!


Aya

Recommended Posts

Bånd, sele og utstillingsbånd...

Vi er ganske nye hundeeiere til vår lille pumi-gutt, Tarzan. Sjekk ut: http://www.pumi.no

Vi har tre måter å gå i bånd på:

1) Vi bruker sele når vi går på turer.

2) Bånd når vi skal korte turer, inn- og ut av bil etc.

3) Utstillingsbåndet - kun når vi trener på å gå pent i ringen og under utstillinger!

Dette funker fint for vår unghund. Han skjønner forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes :rolleyes: det er <_< overdreven :P bruk :) av smilefjes :) i denne tråden.

Jeg synes også det er mange som klager på andre uten å se at de faktisk gjør samme feilen selv! Det vil jeg vennligst ha meg frabedt.

:P Bare tulla. Dere er en god gjeng! :P

Nå blir det vel klager fra de sære moderatorene om at jeg har for mange smilefjes i innlegget mitt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes :rolleyes: det er <_< overdreven :P bruk :) av smilefjes :) i denne tråden.

Jeg synes også det er mange som klager på andre uten å se at de faktisk gjør samme feilen selv! Det vil jeg vennligst ha meg frabedt.

:P Bare tulla. Dere er en god gjeng! :P

Nå blir det vel klager fra de sære moderatorene om at jeg har for mange smilefjes i innlegget mitt. :P

Øy. Vi vil ha oss frabedt om å bruke masse smilefjes altså.... Ellers må vi hjemsøke deg. Og påtvinge deg tips om båndtrening som straff (eller er det bånd trening??).

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øy. Vi vil ha oss frabedt om å bruke masse smilefjes altså.... Ellers må vi hjemsøke deg. Og påtvinge deg tips om båndtrening som straff (eller er det bånd trening??).

:)

Kunne godt mottat noen tips om båndtrening faktisk. Selv om hunden min er ganske flink! B)

Man skriver båndtrening, ikke bånd trening, og orddelingsfeil er en stygg uvane på dyresonen. <_< Hihi. Vil ikke bli hjemsøkt, da. Det høres litt skummelt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...