Wanderlust Skrevet 30. September 2006 Rapporter Share Skrevet 30. September 2006 Noen som kan si en enkel metode for å legge ut film, og forklar det gjerne så jeg får det inn med teskje. Jeg setter opp siden min i frontpage, og laster den opp på home. Bare så det er nevnt. Skal jeg laste den opp et sted på internett og legge den ut på siden? (isofal, åssen gjør man det). ELLER får jeg lagt den ut på siden med frontpage.? (isofal, åssen?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 3. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2006 Enkleste måte. Last opp filmen som du laster opp et bilde, og lag en link til adressen til filmen på siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havana Skrevet 3. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2006 Enkleste måte. Last opp filmen som du laster opp et bilde, og lag en link til adressen til filmen på siden... Men dersom filmen er på mange megabyte, kan det være greit å komprimere den først. Har du Windows XP følger det som regel med Windows Movie Maker (Finnes under "Tilbehør"). Der kan du tilpasse filmen for web Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 5. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2006 Har den moviemaker, men filtypen støttes ikke :/ Lastet opp videoen på nettet der man kan, men det blir så sinnsykt dårlig, ennå det er brukt mobilkamera, og filmen er ikke lengre enn 1 1/2 minutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havana Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2006 Har liten erfaring med filmklipp fra mobiler. Hvilket filformat er det snakk om? Hvor har du lastet den opp? (Lettere å hjelpe hvis jeg vet hva det er snakk om ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 7. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2006 Har liten erfaring med filmklipp fra mobiler. Hvilket filformat er det snakk om? Hvor har du lastet den opp? (Lettere å hjelpe hvis jeg vet hva det er snakk om ) 3GPP Movie Importer står det på filformat (aldri hørt om) Prøvd å laste opp på photobucket og ZippyVideos. Og da blir kvaliteten så dårlig at det ser ut som om det er bilder som er satt sammen til en video, er liksom bare hakkete om du skjønner (elendig til å forklare) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 9. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2006 google Har ikke rask nok linje på mobiltelefon til å gidde å finne tak i program, men det finne mange "convertere" som gjør om *.3gp til *.wmv ... Video fra mobil har horribel kvalitet, så ikke sikkert du får den bedre, om den ikke er bedre i samme størrelse på pcn en du fikk det på nett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 10. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2006 google Har ikke rask nok linje på mobiltelefon til å gidde å finne tak i program, men det finne mange "convertere" som gjør om *.3gp til *.wmv ... Video fra mobil har horribel kvalitet, så ikke sikkert du får den bedre, om den ikke er bedre i samme størrelse på pcn en du fikk det på nett... PÅ pc`en vises filmen likt som på tlf, og i lik str.. Og da blir det ikke hakkete i det heltatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havana Skrevet 10. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2006 PÅ pc`en vises filmen likt som på tlf, og i lik str.. Og da blir det ikke hakkete i det heltatt. Når du laster opp en film til Photobucket blir den automatisk gjort om til Flash-format. Den versjonen du ser av filmen da, er altså ikke den samme på pc'en din. (Hvordan det er på ZippyVideos, husker jeg ikke akkurat nå.) Det beste er nok om du får konvertert filmen til WMV-format. Har ikke tid til å se så mye nærmere på hvordan det gjøres akkurat nå, men hvis jeg skulle komme over en genial løsning så skal jeg si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 10. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2006 Når du laster opp en film til Photobucket blir den automatisk gjort om til Flash-format. Den versjonen du ser av filmen da, er altså ikke den samme på pc'en din. (Hvordan det er på ZippyVideos, husker jeg ikke akkurat nå.) Det beste er nok om du får konvertert filmen til WMV-format. Har ikke tid til å se så mye nærmere på hvordan det gjøres akkurat nå, men hvis jeg skulle komme over en genial løsning så skal jeg si ifra ja takk skal du ha hvertfall da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar