Gå til innhold
Hundesonen.no

Moss slutten av juli


Mirai

Recommended Posts

Da er det bestemt, Kristina og jeg skal på søndagen! Og Astrid om hun også kan. Vi tar ferja over.

Er det noen som veit hvor det er hen i forhold til ferja? :? For vi sliter litt med transport!

jeg vil :)

jeg har egen bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...

Unnskyld om jeg spør veeeldig dumt,men hva var gammelt?tråden,eller de siste svarene,eller noe?..bare lurer,for jeg har kjeeempelyst til å ta meg en tur til den utstillinga,blir da valpeshow,muligens...om jeg tør hive meg ut i det så fort..? men hadde vært kult å treffe en del av dere herfra...

Hilsen Vilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cavelier&Collie:

Ja, det stemmer :D Det er synd med de store rasene, de lever ikke så lenge! Men det drar snittet veldig ned at mange av dem før unge. Det er fortsatt vanlig at de lever 7-8 år.

OT vet jeg: Men vår siste Ulvehund ble nesten 10 år han :) Da var han spretten som en valp enda, men hadde bukspyttkjertelsvikt (ble medisinert uten særlig effekt), og vi ville ikke tyne ham lenger.

Flere Ulvehunder jeg visste av da var både 12 og 13 år :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld om jeg spør veeeldig dumt,men hva var gammelt?tråden,eller de siste svarene,eller noe?..bare lurer,for jeg har kjeeempelyst til å ta meg en tur til den utstillinga,blir da valpeshow,muligens...om jeg tør hive meg ut i det så fort..? men hadde vært kult å treffe en del av dere herfra...

Hilsen Vilde

Tråden ble startet i 2005. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Spørs om jeg tar med meg Mona.

Noen som vet hvordan det funker med hund på ferjene? Hun har blitt veldig flink til å kjøre bil, men det er vel ikke lov å sitte i bilen under overfarten. Dessuten, ****, jeg må bære henne opp trappene der inne :?

Jeg har hatt med hund på ferja flere ganger. Den kan enten sitte i bilen, eller du kan ta henne med opp på dekk (men ser det blir vanskelig med så stor hund opp trappa ja..) Det finnes nemlig egne "hundelugarer" (glassrom til hunder med følge) der. Ittno problem:)

Kjørte ferja fram og tilbake hver dag når vi skulle på handler kurs med balken (der du også var, om du husker meg)

Ellers hadde jeg også tenkt meg på denne utstillingen. Men skal kun stille en valp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...