Gå til innhold
Hundesonen.no

Moss slutten av juli


Mirai

Recommended Posts

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Jeg TROR det er 30-31? Men jeg er ikke helt sikker! Kristina prøvde å true meg til å melde på Mona :D blir nok ikke noe av det, jeg har liten tid til å ringtrene for tida. Noe som aldri har blitt gjort :D hehe.. så får ta det en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Beinet hennes ser fortsatt hemma ut, hun setter det så merkelig ned og bøyer på en måte låret innover når hun går. Så jeg skal se om det kanskje blir mer muskler og stabilitet i beinet og bakparten hennes etter hvert, hun får sånn Joint Aid i maten nå som skal hjelpe på ledd og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cavelier&Collie:

Ja, det stemmer :D Det er synd med de store rasene, de lever ikke så lenge! Men det drar snittet veldig ned at mange av dem før unge. Det er fortsatt vanlig at de lever 7-8 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TINI OG JEG hadde tenkt oss dit...

Tante og onkel skal prøve å stille ut Stor puddel valpen sin...

Så tenke jeg skulle ta meg en tur ja...Titte... se litt innom Boston terriere også..

Det er i hvert fall en Boston terrier på handler-treninga ved Moss, så det skulle ikke forundre meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om jeg tar med meg Mona.

Noen som vet hvordan det funker med hund på ferjene? Hun har blitt veldig flink til å kjøre bil, men det er vel ikke lov å sitte i bilen under overfarten. Dessuten, FUCK, jeg må bære henne opp trappene der inne :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om jeg tar med meg Mona.  

Noen som vet hvordan det funker med hund på ferjene? Hun har blitt veldig flink til å kjøre bil, men det er vel ikke lov å sitte i bilen under overfarten. Dessuten, ****, jeg må bære henne opp trappene der inne  :?

Det pleier å være lov å sitte i bilen ja. Ellers kan du ha henne på dekk, hvis det ikke er for mye folk der. Altså hvis hun ikke er til sjenanse for andre. Kan hun ikke gå opp trappa da? Herlighet, vet du ikke at hunden har fått fire ben for å gå på? Skjønner ikke de som skal drive å bære hundene sine hele tiden altså, kunne heller hatt et kosedyr. :cry: hehe.. Neida, men du kan nok ha henne i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... jeg trodde ikke det var lov? Har noe med sikkerthet å gjøre.

Jo, helst vil jeg jo bære hunden min hele tiden, kan da ikke skjønne hvorfor den har bein!

Nei, for å være litt seriøs, hun skal helst ikke gå så mye i trapper, og trappa på Bastøferja er laaang og veldig bratt. Hun KLARER fint å gå i trapper, det er ikke det, men jeg vil ha minst mulig slitasje på beina hennes. Hvertfall nedover trappa igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... jeg trodde ikke det var lov? Har noe med sikkerthet å gjøre.

Jo, helst vil jeg jo bære hunden min hele tiden, kan da ikke skjønne hvorfor den har bein!

Nei, for å være litt seriøs, hun skal helst ikke gå så mye i trapper, og trappa på Bastøferja er laaang og veldig bratt. Hun KLARER fint å gå i trapper, det er ikke det, men jeg vil ha minst mulig slitasje på beina hennes. Hvertfall nedover trappa igjen!

Hehe, skjønner det da :cry::P Jeg satt i alle fall i bilen sist jeg kjørte ferje.. Du må nesten sjekke med ferja, siden de sikkert har forskjellige regler. Hvis ikke får du litt gratis styrketrening da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...