Gå til innhold
Hundesonen.no

Whippetgutten Ike


Tonje

Recommended Posts

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

oi,ser at jeg ikke har svart på spørsmålet ditt Synne og Kali. vel,jeg har faktisk ikke målt han,men på utstillinga vi var på fikk jeg sammenligna med noen av de andre whippetene ,så jeg tror han er normal i høyden. men tror det er med whippetene som med noen andre raser at standaren har vokst litt.hannene skal ligge rundt 47-51cm ifølge standaren,men jeg tror de fleste er litt høyere..skal prøve å finne fram et målebånd så jeg får sjekka det.ble litt nysgjerrig selv nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurte fordi jeg møtte en dame med en whippet, det var i hvert fall det hun sa det var. Den så utrolig liten ut i forhold til Ike, det var en tispe, men jeg trodde ikke det var så stor forskjell. :?

Dere er heldige som får snø. Vedder på at vi ikke får snø hele vinteren. Det er i hvert fall et under hvis det kommer skikkelig med snø.

Elsker snø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 7 months later...

tusen takk! ja han er en skikkelig stram kar,synes han ihvertfall selv :wub: Selv kunne jeg tenkt meg en helbrindlet(uansett farge egentlig),men det er jo litt stas med en litt spesiell en og :)

takk for fototips og! Fikk nytt kamera idag,og har ikke helt fått satt meg inn i det enda.Det var en sånn prøve-kamera-tur det der,så vi får håpe det blir bedre etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Her var det lenge siden det var liv,så nå er det på tide ! Her er litt forskjellige bilder tatt på litt forskjellige tider ;)

ikepysandR.jpg

Bildet ble tatt i sommer da vi var på badetur

Ikepstavsra011R.jpg

Her er vi på et jorde ved agilitybanen etter endt økt ;)

Ikepstavsra010R.jpg

Ikepstavsra008R.jpg

Ikepstavsra006R.jpg

Apport! ;)

Ikepstavsra005R.jpg

Den der leika vil jeg ha!

Ikepstavsra004R.jpg

Ikepstavsra003R.jpg

Ikepstavsra002R.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...