Gå til innhold
Hundesonen.no

Phoebe - Toller


Toller

Recommended Posts

Skrevet

Søteste tollersøster jo :lol:

Så moro at du er her inne! Hyggelig å treffe deg i går :ahappy:

Er hun ganske lik Josie i hodet, eller er det bare jeg som synes det? Nydelig er hun i hvert fall!

De er en del like, men Josie har en litt mer markert stopp, noe som gjør at det ser ut som at hun har kortere snuteparti enn sin søster. De aller fleste synes de er veldig like, mens jeg og Jeanette har diskutert mer enn én gang likheter og forskjeller :)

Skrevet
Søteste tollersøster jo :ahappy:

De er en del like, men Josie har en litt mer markert stopp, noe som gjør at det ser ut som at hun har kortere snuteparti enn sin søster. De aller fleste synes de er veldig like, mens jeg og Jeanette har diskutert mer enn én gang likheter og forskjeller :)

Ok, skjønner :lol: Jeg er jo ikke akkurat noen tollerekspert, men synes de var ganske like hverandre på bilder.

  • 2 weeks later...
Skrevet
De er en del like, men Josie har en litt mer markert stopp, noe som gjør at det ser ut som at hun har kortere snuteparti enn sin søster. De aller fleste synes de er veldig like, mens jeg og Jeanette har diskutert mer enn én gang likheter og forskjeller :)

Sant! ;) hehehe

Så vakker hun er!

Det er hun! ;)

Skrevet
Det var noen skikkelig flotte bilder! Veldig fine de som hunden lå i løvet. :)

Tusen takk! :P Phoebe er så perfekt atte! :) Løp inn på kjøkkenet på internatet her om dagen men :)

Skrevet
Hun er jo bare så fin :):P

Tusen takk :P

Vakreste tolleren i verden! :P

Nå er det på tide jeg får se henne igjen altså.. Savner henne skikkelig jeg :P

Det er hun! :P

Ja det syns jeg du skal! Men det er ikke så lett lenger :P

Hun er så pen! :) Herlige bilder :)

Takk for det! :P

Skrevet
Det er hun! :)

Ja det syns jeg du skal! Men det er ikke så lett lenger :)

Det er umulig <_< Men vi finner vel en løsning en gang

  • 4 weeks later...
Guest Just me!!
Skrevet

Så koselig å se bilder fra dere igjen! Så utrolig flott hun har blitt altså. Nydelig. :no:

  • 10 months later...
Skrevet

Som vanlig er det lenge siden sist :P

Men har vært aktiv på sonen de siste dagene, så satser på at jeg greier å fortsette med det nå som jeg har bedre tilgang til internett :P

Hvertfall.. Phoebe lever jo fortsatt :P i beste velgående.

Her er noen bilder som er tatt i høst/vinter :P

Favorittfôret :P

DSC_0065.jpg

Isdronning

DSC_0103.jpg

DSC_0131.jpg

Deilig vær! :P

DSC_1007.jpg

DSC_1066.jpg

DSC_1095.jpg

DSC_1162.jpg

Phoebe syns det fins en grense for hvor mye snø det skal komme :P

DSC_1204.jpg

DSC_1218.jpg

DSC_1225.jpg

DSC_1234.jpg

DSC_1237.jpg

(Hvis noen admin ser dette så vil jeg gjerne ha fjerna "sist oppdatert 5.juli". Får ikke til å endre på det eller fjerne det lenger)

Skrevet

Åh, søte søstersen jo :P Godt å se bilder av henne igjen! Og godt å se deg her inne igjen også. Lenge siden sist nå :P

Skrevet
Åh, søte søstersen jo :P Godt å se bilder av henne igjen! Og godt å se deg her inne igjen også. Lenge siden sist nå :P

Sant så sant :P ALTFOR lenge siden! Skal sikkert hjem i påska da, så vi får finne på noe sammen da :P

Skrevet

Mod Tore

Endret tittelen jeg... Bare å bruke rapporteringsknappen til å si fra... :)

Toller Tore

Endelig Phoebe bilder igjen...! ;)

Godt å se det er liv i frøkena enda, for et fint vær dere har.!

  • 1 month later...
Skrevet
Mod Tore

Endret tittelen jeg... Bare å bruke rapporteringsknappen til å si fra... :x

Toller Tore

Endelig Phoebe bilder igjen...! :x

Godt å se det er liv i frøkena enda, for et fint vær dere har.!

Da vet jeg det :P

Ja, måtte jo ut og ta litt bilder når sola endelig dukka opp i Råde :P hehe. Skal bli flinkere til å legge ut bilder framover :P

Tok masse fine bilder av Phoebe i lynga her om dagen, men greide å slette alle de bildene fra kameraet :P men tok noen av henne i dag og i går, så legger ut et lite utvalg ;)

Må kjøpe skikkelig "ski utstyr" til Phoebe nå for hun har skjønt at hun skal ligge foran når vi går på ski ;) Denne sela er jo ikke akkurat så ideell til draing så :

DSC_0014.jpg

Deilig med påskeferie :yawn: :

DSC_0025.jpg

DSC_0049.jpg

DSC_0051.jpg

Ah... Den leppa skulle på død og liv være med på 97 % av bildene :) :

DSC_0055.jpg

DSC_0068.jpg

DSC_0087.jpg

Phoebe i lek ;) Glad jeg fikk litt kontroll på apporteringen hennes før vi for alvor begynte å kaste pinner til henne, pinner er jo SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kult!!! :x

DSC_0104.jpg

Skrevet
Phoebe er utrolig herlig :yawn: Kan jeg spørre hvor høy hun er?

Ja det er hun! :) Du kan spørre, men jeg kan ikke svare :x Skal måle henne når jeg kommer meg hjem fra ferie jeg ;)

Skrevet
Kjempe herlige bilder. :wub: Elsker tollertisper! *sukk*

Og jeg elsker Aussie-tisper, :D så vil påstå du er ganske heldig du også! :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...