Guest Christine Skrevet 23. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2008 Fortsatt like nydelig ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 24. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Fortsatt like nydelig ser jeg Det er hun! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Søteste tollersøster jo Så moro at du er her inne! Hyggelig å treffe deg i går Er hun ganske lik Josie i hodet, eller er det bare jeg som synes det? Nydelig er hun i hvert fall! De er en del like, men Josie har en litt mer markert stopp, noe som gjør at det ser ut som at hun har kortere snuteparti enn sin søster. De aller fleste synes de er veldig like, mens jeg og Jeanette har diskutert mer enn én gang likheter og forskjeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Så vakker hun er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2008 Søteste tollersøster jo De er en del like, men Josie har en litt mer markert stopp, noe som gjør at det ser ut som at hun har kortere snuteparti enn sin søster. De aller fleste synes de er veldig like, mens jeg og Jeanette har diskutert mer enn én gang likheter og forskjeller Ok, skjønner Jeg er jo ikke akkurat noen tollerekspert, men synes de var ganske like hverandre på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 6. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 De er en del like, men Josie har en litt mer markert stopp, noe som gjør at det ser ut som at hun har kortere snuteparti enn sin søster. De aller fleste synes de er veldig like, mens jeg og Jeanette har diskutert mer enn én gang likheter og forskjeller Sant! hehehe Så vakker hun er! Det er hun! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Det var noen skikkelig flotte bilder! Veldig fine de som hunden lå i løvet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 7. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Det var noen skikkelig flotte bilder! Veldig fine de som hunden lå i løvet. Tusen takk! Phoebe er så perfekt atte! Løp inn på kjøkkenet på internatet her om dagen men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Hun er jo bare så fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Vakreste tolleren i verden! Nå er det på tide jeg får se henne igjen altså.. Savner henne skikkelig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Hun er så pen! Herlige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 7. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Hun er jo bare så fin Tusen takk Vakreste tolleren i verden! Nå er det på tide jeg får se henne igjen altså.. Savner henne skikkelig jeg Det er hun! Ja det syns jeg du skal! Men det er ikke så lett lenger Hun er så pen! Herlige bilder Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Det er hun! Ja det syns jeg du skal! Men det er ikke så lett lenger Det er umulig <_< Men vi finner vel en løsning en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 5. April 2008 Rapporter Share Skrevet 5. April 2008 Så koselig å se bilder fra dere igjen! Så utrolig flott hun har blitt altså. Nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 5. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2009 Som vanlig er det lenge siden sist Men har vært aktiv på sonen de siste dagene, så satser på at jeg greier å fortsette med det nå som jeg har bedre tilgang til internett Hvertfall.. Phoebe lever jo fortsatt i beste velgående. Her er noen bilder som er tatt i høst/vinter Favorittfôret Isdronning Deilig vær! Phoebe syns det fins en grense for hvor mye snø det skal komme (Hvis noen admin ser dette så vil jeg gjerne ha fjerna "sist oppdatert 5.juli". Får ikke til å endre på det eller fjerne det lenger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 5. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2009 Åh, søte søstersen jo Godt å se bilder av henne igjen! Og godt å se deg her inne igjen også. Lenge siden sist nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 5. Mars 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2009 Åh, søte søstersen jo Godt å se bilder av henne igjen! Og godt å se deg her inne igjen også. Lenge siden sist nå Sant så sant ALTFOR lenge siden! Skal sikkert hjem i påska da, så vi får finne på noe sammen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet 7. Mars 2009 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2009 Mod Tore Endret tittelen jeg... Bare å bruke rapporteringsknappen til å si fra... Toller Tore Endelig Phoebe bilder igjen...! Godt å se det er liv i frøkena enda, for et fint vær dere har.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 12. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2009 Mod Tore Endret tittelen jeg... Bare å bruke rapporteringsknappen til å si fra... Toller Tore Endelig Phoebe bilder igjen...! Godt å se det er liv i frøkena enda, for et fint vær dere har.! Da vet jeg det Ja, måtte jo ut og ta litt bilder når sola endelig dukka opp i Råde hehe. Skal bli flinkere til å legge ut bilder framover Tok masse fine bilder av Phoebe i lynga her om dagen, men greide å slette alle de bildene fra kameraet men tok noen av henne i dag og i går, så legger ut et lite utvalg Må kjøpe skikkelig "ski utstyr" til Phoebe nå for hun har skjønt at hun skal ligge foran når vi går på ski Denne sela er jo ikke akkurat så ideell til draing så : Deilig med påskeferie : Ah... Den leppa skulle på død og liv være med på 97 % av bildene : Phoebe i lek Glad jeg fikk litt kontroll på apporteringen hennes før vi for alvor begynte å kaste pinner til henne, pinner er jo SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kult!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 12. April 2009 Rapporter Share Skrevet 12. April 2009 Så søt hun er! Hilste på henne en gang jeg var på Tomb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 12. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2009 Så søt hun er! Hilste på henne en gang jeg var på Tomb Å, hehe Ja hun er veldig søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 12. April 2009 Rapporter Share Skrevet 12. April 2009 Phoebe er utrolig herlig Kan jeg spørre hvor høy hun er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 12. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. April 2009 Phoebe er utrolig herlig Kan jeg spørre hvor høy hun er? Ja det er hun! Du kan spørre, men jeg kan ikke svare Skal måle henne når jeg kommer meg hjem fra ferie jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 12. April 2009 Rapporter Share Skrevet 12. April 2009 Kjempe herlige bilder. Elsker tollertisper! *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 13. April 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. April 2009 Kjempe herlige bilder. Elsker tollertisper! *sukk* Og jeg elsker Aussie-tisper, så vil påstå du er ganske heldig du også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar