Jump to content
Hundesonen.no

wheaten terrier - Vanilla


softis

Recommended Posts

Posted

da hopper jeg i det og lager en ny tråd om min skjønning :o

her kommer jeg til å legge ut en del bilder og kanskje filmer etterhvert.

Vanilla kommer fra kennel vitasoft i Jevnaker og er nå 17 mnd.

Hun har desverre allergi mot støv og sengemidd og må da gå på piller o.s.v :o

Vi driver en del med agility og håper på å begynne å konkurrere en eller annen gang.

Hun er helt gal etter vann så lenge det ikke er i badekaret ;)

ellers er hun oversosial med både mennesker og hunder, og er alltid like glad og spretten.

så noen bilder av henne:

bilder_kamera268.jpg

bilder_kamera163.jpg

Ta gjerne en titt på hjemmesiden min også :o

Posted

åh så skjønn!! :wub: er det hjemmelaget agilityhinder dere har laget? lyst til å prøve få odin interrisert i agility også,,, :)

Guest Christine
Posted

Hun er en nydelig jente.. :) Har fått sansen for Wheatens i det siste jeg altså!

HiHi..Du også? :wub:

Fikk det etter at jeg ble kjent med Vanilla ;)

Vanilla er ei nydelig jente, Malin :)

Guest Just me!!
Posted

Hun var NYDELIG! :) Nå har virkelig Archie noe å se opp til! :) Håper vi treffes på Merket neste år, har så lyst til å se Vanilla :)

  • 4 weeks later...
Posted

åh så skjønn! :D er det hjemmelaget agilityhinder dere har laget? lyst til å prøve få odin interrisert i agility også,,, :D

jepp det er det :P

laget mine egne mål og så fikset pappa det på jobben :)

lykke til om du begynner med agility da :P

Posted

Heisann! Kjempefin hund du har :)

Kan du fortelle litt mer om allergien hennes; når og hvordan ble det oppdaget og har andre i kullet samme problem?

Posted
Heisann! Kjempefin hund du har ;)

Kan du fortelle litt mer om allergien hennes; når og hvordan ble det oppdaget og har andre i kullet samme problem?

jeg vet ikke om andre i kullet har allergi.. har ikke så mye kontakt med oppdretter eller andre valper i fra kullet.

Vi var hos dyrlegen for noe annet og spurte med det samme om hvorfor hun gnagde så mye på potene sine. Flaks nok så var akkurat den veterinæren hud og allergi spesialist og sa det kunne være allergi. Vi sendte inn prøver for å sjekke hva hun var allergisk mot og om det var allergi. Svaret på prøvene var at hun var allergisk mot støv og husmidd. Etter det har hun gått på piller hver dag og pines noen ganger av iherdisk kløe. :)

Hun var NYDELIG! :P Nå har virkelig Archie noe å se opp til! ;) Håper vi treffes på Merket neste år, har så lyst til å se Vanilla :P

ja, må så klart på merket i år også jeg ;)

det var kjempe hyggelig der ;)

Jeg må få møte Archie han er jo bare nydelig.. savner å ha liten valp..

*Dobbeltpost. Mod Vala

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

da var det vel på tide med noen nye bilder :D

oppstillingsbilde

bilder_kamera065.jpg

funker ikke å gjøre leksene sine på gulvet her :D

bilder_kamera047.jpg

bilder_kamera021.jpg

gammelt bilde

Bilde002.jpg

Guest Just me!!
Posted

Herlig :D Likte det første bildet, så fint hun stod! Hvorda har det gått på utstillinger med dere? :D

Gleder meg til Merket, det gjør Archie og :D

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Posted

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


  • Nye innlegg

    • Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Create New...