MartineH Skrevet 10. September 2006 Rapporter Share Skrevet 10. September 2006 Etter å ha ønsket jaktgolden i 3 år, gikk drømmen i oppfyllelse. Bestilte tispe fra en svært lovende kombinasjon i Danmark etter engelske field trial linjer, og fikk 3.valget på tispe. Vært smånervøs en god stund i visshet om at det kunne komme kun 2 tisper. Men på torsdag fikk jeg beskjeden, det var kommet 3 hanner og 4 tisper Den ene tispa døde etter 1 dag, men det er fortsatt 3 friske og livlige tisper i kullet - så da blir det en Kokos på meg. Hun kommer til Norge første helgen i november. Planene for henne er primært Agility, men det blir også lydighet, viltspor og jakt. Mer informasjon og flere bilder på www.hundene.com både under 'Kokos' og i dagboken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rian Skrevet 10. September 2006 Rapporter Share Skrevet 10. September 2006 Så søte da Gratulerer så masse da. Du må fortelle hvordan det går å legge ut bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 10. September 2006 Rapporter Share Skrevet 10. September 2006 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 10. September 2006 Rapporter Share Skrevet 10. September 2006 Gratulerer! Hvordan føltes det å få beskjed om antallet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 10. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2006 Gratulerer! Hvordan føltes det å få beskjed om antallet? Helt herlig! Gled deg til du også får den beskjeden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 10. September 2006 Rapporter Share Skrevet 10. September 2006 Helt herlig! Gled deg til du også får den beskjeden Jeg har ikke helt håpet jeg (eller tør ikke håpe), så jeg får nøye meg med å være dypt misunnelig... Hun kommer til å bli nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 10. September 2006 Rapporter Share Skrevet 10. September 2006 Gratulerer så mye Kjempe nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 10. September 2006 Rapporter Share Skrevet 10. September 2006 Gratulerer! Jaktgolden er herlige, vil ha en selv om en stund .) Så nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 10. September 2006 Rapporter Share Skrevet 10. September 2006 Gratulerer Kjempe spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rambo Skrevet 10. September 2006 Rapporter Share Skrevet 10. September 2006 Så flott! Jaktgolden er bare helt nydelig! Hvis jeg skal ha golden en gang, så blir det jaktgolden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 10. September 2006 Rapporter Share Skrevet 10. September 2006 Gratulerer masse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunapatruna Skrevet 10. September 2006 Rapporter Share Skrevet 10. September 2006 Så nydelig! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 10. September 2006 Rapporter Share Skrevet 10. September 2006 gratulerer så masse! hun kommer til å bli nydelig! blir spennende å følge med på utviklingen! (titter ofte innom hjemmesida deres! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 10. September 2006 Rapporter Share Skrevet 10. September 2006 Gratulerer så mye Dette blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 10. September 2006 Rapporter Share Skrevet 10. September 2006 gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 10. September 2006 Rapporter Share Skrevet 10. September 2006 åh så søt! ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 10. September 2006 Rapporter Share Skrevet 10. September 2006 ..Nå ble jeg enda mer gira opp her! Haha. Det er superflott, grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 10. September 2006 Rapporter Share Skrevet 10. September 2006 Gratulerer så mye Har så utrolig lyst på jaktgolden selv også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 10. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2006 Tusen takk for hyggelige gratulasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 10. September 2006 Rapporter Share Skrevet 10. September 2006 Gratulerer så kjempe mye alså Gleder meg til å se mere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 10. September 2006 Rapporter Share Skrevet 10. September 2006 Gratulerer så mye valp! Kjempe heldig at det ble fire tisper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sfs Skrevet 10. September 2006 Rapporter Share Skrevet 10. September 2006 Gratulerer! Heldig du Kan jeg spørre hvorfor du solgte Emil? For det er du som eide han sant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 10. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2006 Gratulerer! Heldig du Kan jeg spørre hvorfor du solgte Emil? For det er du som eide han sant.. Han fungerte ikke i mitt hundehold - rett og slett. Men han har kommet til et supert sted nå, eller ville jeg aldri solgt han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 10. September 2006 Rapporter Share Skrevet 10. September 2006 Gratulerer Når nurket kommer hjem må jeg hilse på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 10. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. September 2006 Gratulerer Når nurket kommer hjem må jeg hilse på Selvfølgelig Vi kommer med lille nurket på Vikingeskipet - regner med du skal dit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar