Gå til innhold
Hundesonen.no

Vikingskipet November 2006

Yodel

Recommended Posts

Guest Christine
Skrevet

Da har vi bestilt hotell :) I lillehammer da men ;)

Så vi kommer kjørende oppover på Lørdag og er bare på utstillingen på Søndag ;)

Dessuten så skal kanskje Kristine Mali stille Milo banana

• Svar 323
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine
Skrevet

Kan jeg spørre om hvilket hotell du har bestilt på? Finner ikke noe som er ledig jeg:(

Her har vi bestilt :)

En time fra Hamar da, men det er verdt det ;)

Lillehammer var det nærmeste vi kom Hamar, alt er bortbestilt denne helga.. ;)

Skrevet

Her har vi bestilt :)

En time fra Hamar da, men det er verdt det ;)

Lillehammer var det nærmeste vi kom Hamar, alt er bortbestilt denne helga.. ;)

Det har det vært leeenge regner jeg med

Skrevet

Ja, til og med når jeg undersøkte i begynnelsen av Januar var det meste i nærheten fullt. :)

Skrevet

Jeg har rom på motellet like over veien for Vikingskipet. Har fra fredag til søndag, men nå vurderer jeg å ikke kjøre ned før på lørdag. Så kanskje noen er interessert i å ha rommet fra fredag til lørdag, hvis jeg ikke skal ha det selv??

Guest Christine
Skrevet

Jeg vet det, men jeg forklarte vel litt dårlig...Mente liksom at alle hotellene rundt Hamar(også en time fra) er bortbestilt denne helga(altså 17-19 :)

Guest Christine
Skrevet

Hei og hopp! Jeg stiller også på Hamar, dog uten hund og mest for å se og føle på stemningen... samt reklamere litt for Hundesonen.no :) Så hvis noen skulle kjenne meg igjen, så ikke vær redd for å si "hei" og slå av en prat! ;)

lager du en hundesonen.no stand å eller? ;) B)

Skrevet

Jeg har rom på motellet like over veien for Vikingskipet. Har fra fredag til søndag, men nå vurderer jeg å ikke kjøre ned før på lørdag. Så kanskje noen er interessert i å ha rommet fra fredag til lørdag, hvis jeg ikke skal ha det selv??

Hei:)

Vi skal kun være der fra fredag til lørdag, så det hadde jo vært helt perfekt! Når får du vite dette helt sikkert? Og hvordan skulle man i så tilfelle ha ordnet det?

Guest Christine
Skrevet

Vi bestilte hotellrom nå ;)

På quality

I Hamar? Hadde virkelig de ledig? :P

Skrevet

Nei, det var på Gjøvik da, prøvde på Thoon men de nekta å ha med hund. Så den kunne sove i bilen, i slutten av November, fikk litt lyst til å putte de i en bil ;)

Men ordna seg nå :P

EDIT: Kommer ikke til å kjenne igjen andre fra sonen enn de jeg kjenner, forde jeg hakke peiling på hvordan de ser ut. Hva med en fellesbildetråd? :rolleyes:

Skrevet

EDIT: Kommer ikke til å kjenne igjen andre fra sonen enn de jeg kjenner, forde jeg hakke peiling på hvordan de ser ut. Hva med en fellesbildetråd? :rolleyes:

Skummelt ;-)

Skrevet

Nei, det var på Gjøvik da, prøvde på Thoon men de nekta å ha med hund. Så den kunne sove i bilen, i slutten av November, fikk litt lyst til å putte de i en bil ;)

Men ordna seg nå :P

Jeg er FOR dette med bildetråd!

Vet ikke hvordan noen av dere ser ut :P

Skrevet

Hei:)

Vi skal kun være der fra fredag til lørdag, så det hadde jo vært helt perfekt! Når får du vite dette helt sikkert? Og hvordan skulle man i så tilfelle ha ordnet det?

Vet fortsatt ikke helt sikkert, men har fått en reserve på rommet.

Guest Christine
Skrevet

Hva heter denne tråden? :)

"Bilder av oss som skal på vikingeskipet" eller noe sånnt..Ligger på alt mulig ;)

Skrevet

Fant tråden, men må nok innrømme at jeg sikkert ikke kommer til å kjenne igjen noen... Alt skjer så fort og er så stort på "Skipet"..

Hadde vært bedre om alle hadde en button eller en sløyfe på seg...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hvordan ser deres morgenrutiner ut med valp/hund før dere skal på jobb? Ønsker å høre litt hva andre gjør. valpen vår våkner som regel mellom 06-06.30. Vi tar han da ut i ca 15 min slik at han får gått på do, når vi kommer inn igjen så leker vi litt og trener på kommandoer før han får frokosten sin, så er det litt ut på do igjen før vi går inn, får litt hjernetrim og så er det inn i valpebingen når vi reiser på jobb. Hvordan legger dere opp starten av dagen deres?
    • @Carro92 kan kanskje tipse om noen? Jeg kommer ikke på noen akkurat nå, men har jo møtt noen i tiden jeg var aktiv i hundesport, så mulig det dukker opp noen navn etterhvert.
    • Hei!  Noen som har erfaring med oppdrettere av Whippet på Østlandet som avler robuste og stødige valper? Som har mye (eller mest) fokus på mentalitet, gemytt og personlighet? (Som kanskje ikke bare lar deg velge den valpen du selv vil, men som prøver å matche personligheter?) Eller er ikke dette vanlig blant whippet?   Spør fordi vi er et hjem med barn, og ikke planlegger utstilling.    På forhånd takk for svar😊 
    • Det er nok en helt normal valp dere har. Det er mye arbeid og tålmodighet, og faser man må gjennom, rett og slett.
    • Vi har møttes ute å gått sammen på litt avstand før de har fått lov til å være løse og leke sammen. Han er ikke spesielt interessert i andre hunder. kan legge til at han er en hun med litt lite tegn. Går fra null til hundre. Han kan ligge å sove og Bergan våkner er det første han gjør å bite, og da voldsomt og ikke kose biting. Vi har ofte skjønt at dette er et tegn på at han må på do og prøver å ta han ut før dette skjer. Vi prøver også å få lagt han, avledet han før han blir overtrøtt, med noe varierende hell. Som sagt går han fra 0-100 når det først starter. vi har vært hos dyrlege og utelukket at det er noe galt. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...