Gå til innhold
Hundesonen.no

Vikingskipet November 2006

Yodel

Recommended Posts

Skrevet

Ikke lenge igjen nå nei:D Tenk... Bare to dager til jeg får Shade! ;)

Men et annet spørsmål.. Noen som vet hvor vinnergallaen holdes? Står bare festsalen og da får jeg litt hetta:p

• Svar 323
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

jeg skal alle dagene mest trolig allefall fredag og søndag. uten hund eller kan hende dere ser meg tassende med en silky terrier på fredagen (kusina mi sin). for dere som ikke har no sted å bo sjekka på budor?? budor turisthytte hjemmeside

På Budor har det vært fullt lenge. Vi har leid hytte der, og den reserverte vi i november i fjor ;)

Skrevet

På Budor har det vært fullt lenge. Vi har leid hytte der, og den reserverte vi i november i fjor ;)

oisann:P trodde ikke så mange viste om det øde stedet der jeg:S hehe er nesten vokst opp der for onkelen min eide det før;)

Skrevet

I morgen skal jeg handle, pakke og bade hunder, og på fredag reiser jeg ;)

Skal stille Albin og søstra hans i auk + kanskje mamman til Albin i vinnerklassen. Også skal jeg stille Taika da ;)

Gleder meg veldig!

Skrevet

Jeg kommer selvfølgelig ;)

Fredag er det salukisa som skal vinne litt B) (er lov å drømme!) Skal kanskje inn med en borzoi også.

Lørdag tar jeg og Steinar alt med de rynkete fransk mennene (ok det hørtes feil ut, fransk bulldog mente jeg) Skal mest sannsynlig stille chihuahua og grande også. Pluss at jeg må inn med felix til Line FOR HUN VÅGER IKKE DROPPE JUNIOR HANDLINGA! Bare så det er sagt ;)

Søndag raser jeg rundt med noen gale golden r. og noen enda galere flat'er.

Dere finner meg og min prikkete venn løpende stressa rundt i hallen fredag-søndag! Og hører dere noen bosse over Line med Felix og Pernille med Maya, så er det bare sinte jh-instruktør Guro som setter jentene på plass ;)

Skrevet

Jeg kommer selvfølgelig ;)

Fredag er det salukisa som skal vinne litt B) (er lov å drømme!) Skal kanskje inn med en borzoi også.

Lørdag tar jeg og Steinar alt med de rynkete fransk mennene (ok det hørtes feil ut, fransk bulldog mente jeg) Skal mest sannsynlig stille chihuahua og grande også. Pluss at jeg må inn med felix til Line FOR HUN VÅGER IKKE DROPPE JUNIOR HANDLINGA! Bare så det er sagt ;)

Søndag raser jeg rundt med noen gale golden r. og noen enda galere flat'er.

Dere finner meg og min prikkete venn løpende stressa rundt i hallen fredag-søndag! Og hører dere noen bosse over Line med Felix og Pernille med Maya, så er det bare sinte jh-instruktør Guro som setter jentene på plass ;)

Men skal ikke line bruke felix i jh? ;)

Guest Christine
Skrevet

Noen som vet om Kristine Mali har dratt avgårde til Hamar eller hvor nå enn hu skulle bo?

Om hu har dratt, kan noen sende meg nummeret hennes på PM da? Hu skal stille hund for meg, og jeg må kontakte henne :)

Skrevet

Noen som vet om Kristine Mali har dratt avgårde til Hamar eller hvor nå enn hu skulle bo?

Om hu har dratt, kan noen sende meg nummeret hennes på PM da? Hu skal stille hund for meg, og jeg må kontakte henne :D

Jeg har ikke dratt nei, jeg kan sende deg nr. mitt på pm selv :P

Drar ikke før i morgen tidlig jeg :)

Guest Christine
Skrevet

Jeg har ikke dratt nei, jeg kan sende deg nr. mitt på pm selv :P

Drar ikke før i morgen tidlig jeg :)

Takk :D

Guest Just me!!
Skrevet

Jeg kommer likevel! :)

Er der på søndag med pappa, lillesøster og Archie.

Guest Just me!!
Skrevet

Jeg kommer bare på søndagen sammen med far, bror og en venninne :)

Tar ikke med hund.

Stemmer det! Håper vi treffes :D

Skrevet

Lykke til alle sammen! :)

Margrete og jeg drar oppover (ALTFOR tidlig :P ) imorgen, jeg har med begge jentene og Margrete har med Z, hvis dere ser oss så må dere komme bort! :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...