Gå til innhold
Hundesonen.no

Verdens styggeste hund!

Heidi

Recommended Posts

Jeg syns ikke der er mange hunder som er stygge. Men denne må jeg faktisk si ja til.. Man skulle tro at de hadde gjort noe med denne hunden, for den ligner ikke en helt normal hund. Hehe..

Hva syns dere? Litt rart og holde sånne konkurenser også da. Verdens styggeste hund. Hehe.

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=300239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo ikke amerikanerene helt tamme heller, så dette påfunnet forundrer meg ikke et fnugg...

-og tviler på bildet er manipulert faktisk - det er nok bare tatt i akurat "rette" øyeblikk...hihih - den bikkja mangla både tenner og syn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, synes egentlig ikke så mange hunder er stygge jeg, men den der!!! Hjælp (Huff stakkar vovva men) Nei, den var nesten for stygg til å synes synd på... Nei huff, det var slemt sagt... :oops: Men pen var den ikke :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkars dyr. kan jo ikke se ut sånn :lol:

Plastik operasjon.. :D De driver jo på med det på dyr i Amerika..

Off, nei.. Så lenge hunden ikke har det vondt så gjør det jo ikke noe om at den ser sånn ut.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styggeste hunden jeg har sett hvertfall... herregud... verre enn shar pei, den der var skadet!

Hehehe :D Går det an at du syns noen hund er styggere enn SP?`

Men hunden ser ut som om den har hudproblemer og masse annet. Og det ser ut som om bildet er tatt akkurat når den klødde seg så den har sikkert kommet med en rar grimase i sammenheng med det...

Men den var mindre pen jah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe :D Går det an at du syns noen hund er styggere enn SP?`

Men hunden ser ut som om den har hudproblemer og masse annet. Og det ser ut som om bildet er tatt akkurat når den klødde seg så den har sikkert kommet med en rar grimase i sammenheng med det...

Men den var mindre pen jah

Du minner meg om pappa =

"Ingenting smaker "dritt" - det er mindre godt....." :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...