Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundehår

Tiffa

Mye røyting hos dere?  

24 stemmer

1. 1.

• Ja
      10
    • Nei
      14

Recommended Posts

Skrevet

Det er helt ekstremt hvor mye hundehår jeg finner hjemme. Og ikke minst hvor jeg finner dem! Skal jeg dekke på bordet finner jeg et på tallerkenen, tar jeg ut smøret ligger det et på lokket, på tørke papiret, på gardinene, inni telefonen min, inni et cd-cover, oppå tv skjermen, i vindus karmen, inni en bok, oppi sekken min.. :oops: Ja det er helt sinnsykt :wink: , og voffsen her er heller ikke så mye inne :lol: hehe. Ser kanskje ut som om vi aldri vasker huset her hjemmet, men vi gjør faktisk det og :-o Er det bare tispa mi som røyter så inni granskauen året rundt, eller? hmm...

Guest Vicky
Skrevet

nå er vicky i den verste perioden, bortsett fra løpetida... hun røyter som et svin... nesten ikke mer pels igjen... høhø... hun ser litt skakk ut for øyeblikket...

Skrevet

Her er det hvertfall ikke no problem med røyting...merker svært lite til at jeg har bikkje :lol:

-ok...-det mangler jo noen bøker i bokhyllen og litt tannmerker er det på diverse, men hva røyting angår er han veldig grei.. :wink:

Skrevet
Puddler er veldig greie sånn sett! ikke no røyting 8)

Men mye penger som går med til klipping da... :lol:

Hvis man ikke gjør det selv da..

Skrevet

Diego røyter ikke mye.. Noe jeg ikke har noe i mot.

Men Balto var det til å bli gal av..

Kunne støvsugt huset 5 ganger og det ville vært like mye pels etterpå.

Men så var han jo så søt at det gjor ikke noe..

Hamlet røyter veldig mye akkurat nå.. Skulle trodd det bare var røyteperioden. Men så har det pågått noen mnd nå.

kanskje bytte for..

Skrevet

Tini røyter lite.. Også legger jeg ikke alltid merke til det.. siden hårene er så små..

Er nok det... :D

sett det på noen av de lyse genserene da hvis hun har vært inntil den..

Skrevet

Portisene slipper ikke ett eneste hår, så der kommer jeg nok til å være bortskjemt :D Og i tillegg elsker jeg hundepelsstell.. :D

Skrevet

Men mye penger som går med til klipping da... :D

Hvis man ikke gjør det selv da..

Pudler er fantastiskeakkurat der! :D

Alt man trenger hvis du itte skal still'n er saks tel ørehåra( :D), en god børste, en god kam og en god barbermaskin! :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Takk. Er ikke så flink i norsk.
    • Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...