Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundehår


Tiffa

Mye røyting hos dere?  

24 stemmer

  1. 1.

    • Ja
      10
    • Nei
      14


Recommended Posts

Det er helt ekstremt hvor mye hundehår jeg finner hjemme. Og ikke minst hvor jeg finner dem! Skal jeg dekke på bordet finner jeg et på tallerkenen, tar jeg ut smøret ligger det et på lokket, på tørke papiret, på gardinene, inni telefonen min, inni et cd-cover, oppå tv skjermen, i vindus karmen, inni en bok, oppi sekken min.. :oops: Ja det er helt sinnsykt :wink: , og voffsen her er heller ikke så mye inne :lol: hehe. Ser kanskje ut som om vi aldri vasker huset her hjemmet, men vi gjør faktisk det og :-o Er det bare tispa mi som røyter så inni granskauen året rundt, eller? hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

nå er vicky i den verste perioden, bortsett fra løpetida... hun røyter som et svin... nesten ikke mer pels igjen... høhø... hun ser litt skakk ut for øyeblikket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det hvertfall ikke no problem med røyting...merker svært lite til at jeg har bikkje :lol:

-ok...-det mangler jo noen bøker i bokhyllen og litt tannmerker er det på diverse, men hva røyting angår er han veldig grei.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diego røyter ikke mye.. Noe jeg ikke har noe i mot.

Men Balto var det til å bli gal av..

Kunne støvsugt huset 5 ganger og det ville vært like mye pels etterpå.

Men så var han jo så søt at det gjor ikke noe..

Hamlet røyter veldig mye akkurat nå.. Skulle trodd det bare var røyteperioden. Men så har det pågått noen mnd nå.

kanskje bytte for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mye penger som går med til klipping da... :D

Hvis man ikke gjør det selv da..

Pudler er fantastiskeakkurat der! :D

Alt man trenger hvis du itte skal still'n er saks tel ørehåra( :D), en god børste, en god kam og en god barbermaskin! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...