Toller Skrevet 31. August 2006 Rapporter Share Skrevet 31. August 2006 Hei dere! Nå får jeg snart valpen min! Derfor så lurte jeg på om det kanskje var noen som ville bli med til frognerparken på hundetreff. Slutten av september eller oktober? Hadde vært veldig koselig om lille Phoebe kunne få møte noen flinke voksne hunder (eller valper da så klart) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 31. August 2006 Rapporter Share Skrevet 31. August 2006 Jeg er med! Tar toget inn på morgenen, også tilbake etter treffet. Hvis dette blir en helg da. Elwira er veldig flink med valper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ida85 Skrevet 31. August 2006 Rapporter Share Skrevet 31. August 2006 Vi vil gjerne være med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NCMI Skrevet 1. September 2006 Rapporter Share Skrevet 1. September 2006 Vi er med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunapatruna Skrevet 1. September 2006 Rapporter Share Skrevet 1. September 2006 Jeg blir kanskje med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 1. September 2006 Rapporter Share Skrevet 1. September 2006 Vi blir kanskje med. Henter Valpen min i slutten av september, så hvis det blir før det så kan jeg jo sikkert ta med Amy eller Cindy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 2. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2006 Hva med søndag 01. oktober? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiraTikken Skrevet 2. September 2006 Rapporter Share Skrevet 2. September 2006 hei vi er med tar med begge mine en på 4,5 år og en på 6 måneder lurt og møtes ved skøyen sole bak hundesletten kan være litt skumelt på hundesletten ved agility banen der er det masse gress sletter og de kan løpe og løpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 3. September 2006 Rapporter Share Skrevet 3. September 2006 Jeg blir gjerne med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippo Skrevet 4. September 2006 Rapporter Share Skrevet 4. September 2006 Jeg,Pia & Nikki blir med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 4. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. September 2006 Fant ut at jeg hadde satt dato midt i høstferien (1.oktober). Kan vi ikke ta enten lørdagen eller helgen før eller etter? For på søndag 1.oktober reiser jeg og Phoebe til Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippo Skrevet 4. September 2006 Rapporter Share Skrevet 4. September 2006 Vi kan bare dn helga Men kan vi ikke ta det på lørdagen da Jeanette? B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 4. September 2006 Rapporter Share Skrevet 4. September 2006 Jeg kan helga før, for da skal jeg jo til deg Jeanette. Men da blir det litt vanskelig med Elwira og sånn da Da er det ikke sikkert jeg får tatt henne med på treffet. Når er det du drar til Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 4. September 2006 Rapporter Share Skrevet 4. September 2006 Lørdagen passer best for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 7. September 2006 Rapporter Share Skrevet 7. September 2006 Archie vil gjerne møte toller-jenta di! Men før høstferien passer nok oss best og, i høstferien drar vi på hytta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 7. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. September 2006 Fant ut at jeg hadde satt dato midt i høstferien (1.oktober). Kan vi ikke ta enten lørdagen eller helgen før eller etter? For på søndag 1.oktober reiser jeg og Phoebe til Bergen. Tenkte vi kunne det Er litt usikkert når vi skal til Bergen nå, og om vi i det hele tatt skal. Hvis hun er for stor til å ligge i den lille reise bagen så vet jeg ikke om jeg orker... Men Da sier vi lørdag dagen før 01.oktober da dere! Er det 30.? EDIT: Her har jeg greid å quote meg selv Mente egentlig å quote hun som foreslo lørdag 30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 7. September 2006 Rapporter Share Skrevet 7. September 2006 Lørdagen er 30 sep. Vi kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NCMI Skrevet 8. September 2006 Rapporter Share Skrevet 8. September 2006 Satser på at vi kommer også.. Husk å minne meg på dette, da dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goJJo Skrevet 11. September 2006 Rapporter Share Skrevet 11. September 2006 Vi kommer om jeg har fri, ikke har vært på fylla og er i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 12. September 2006 Rapporter Share Skrevet 12. September 2006 Jeg kan ikke 30 september Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 12. September 2006 Rapporter Share Skrevet 12. September 2006 Kanskje jeg også skal slenge meg på for en gang skyld. Prince er jo valp, og han ville elske å treffe andre valper, og andre hunder Prince er jo ca. like gammel som Cleo, Ninni-BSTS Jeg synes bare det virker litt "skummelt" også Jeg er jo av den litt sjenerte typen da, men kan jo prøve å kvinne meg opp, og satse på at ikke dere er ALTFOR skumle Hvor gamle er dere? Jeg er bare 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 12. September 2006 Rapporter Share Skrevet 12. September 2006 Kanskje jeg også skal slenge meg på for en gang skyld. Prince er jo valp, og han ville elske å treffe andre valper, og andre hunder Prince er jo ca. like gammel som Cleo, Ninni-BSTS Jeg synes bare det virker litt "skummelt" også Jeg er jo av den litt sjenerte typen da, men kan jo prøve å kvinne meg opp, og satse på at ikke dere er ALTFOR skumle Hvor gamle er dere? Jeg er bare 16 Jeg er også 16 og av den beskjedne typen. Min går forresten helt greit med valper, men kan si fra hvis det blir for voldsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippo Skrevet 12. September 2006 Rapporter Share Skrevet 12. September 2006 Jeg er bare 14 Men kjenner noen av de som kommer,har snakka en del på Msn PS: Helene!Håper du og Luna kommer! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 12. September 2006 Rapporter Share Skrevet 12. September 2006 Jeg er også 16, og er av den sjenerte typen. Men jeg kjenner jo Jeanette (toller) godt da, også kjenner jeg Cathrine (goJJo). Men er jo kjempe morro å bli kjent med nye hundefolk på min alder da Har også snakka endel med Sonja (nikki027) på msn. Vi kommer uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 12. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2006 Jeg er også 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar