Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff i frognerparken, oktober


Toller

Recommended Posts

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

OK ;) Ja, regner med at jeg kommer.

Når kommer togene fra Drammen da, Heidi? Hvis det er du som bor lengst unna, bør vi jo ta hensyn til det. Jeg bor i Bærum, rett utenfor Oslo, så jeg tar bare trikken inn til byen, så for meg er det nesten det samme når vi møtes :lol:

Forressten bør vi jo avtale hvor i frognerparken da? For den er jo ganske stor, og jeg vet ikke hvordan dere ser ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK :P Ja, regner med at jeg kommer.

Når kommer togene fra Drammen da, Heidi? Hvis det er du som bor lengst unna, bør vi jo ta hensyn til det. Jeg bor i Bærum, rett utenfor Oslo, så jeg tar bare trikken inn til byen, så for meg er det nesten det samme når vi møtes :lol:

Forressten bør vi jo avtale hvor i frognerparken da? For den er jo ganske stor, og jeg vet ikke hvordan dere ser ut :P

Toget går hele tiden :P

Jepp, jeg kommer, passer supert ;)

Jeg tar med: godbiter, bærsjeposer, langline, vann til vovven og meg og selvfølgelig kamera :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :P

Men jeg vet ikke om jeg tar med meg begge hundene,Pia er jo såå snill og flink og sånt mens Nikki er Djevelens sønn!Seriøst mener d,på litt over en uke har han knust 3ting ;)

Tror han har ADHD ellr no,klarer ikke å sitte i ro!

Han er ikke flink til å gå i bånd hellr :lol:

Vi må ta tog,og det har de aldri gjort før.

Blir utrolig vanskelig å ta med begge to,men vil jo ha med begge da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kommer inn hoved inngangen, så er det på andre siden av monolitten (den store statuen, med de samashede menneskene :P ). Også bare går du videre bortover til du ser en barnehage og en kirkegård, der er det ned til venstre (bak en mini-skog).

Hvis du skjønnte noe av dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Ooh, vet ikke om lørdagen passer like vel.. :) Skal spørre folka her, tror kanskje vi skal på hytta.

men altså, om jeg kommer så bare sier jeg i fra: Archie er littepitte granne masete, og jeg er ikke en så superproff hundeeier enda :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem dere :) Dette er MIN første egne hund også så!

Men beklager at jeg er så vanskelig altså... Men kan vi ta det søndag 1.oktober likevel? Vil gjerne ha med søsteren til Phoebe skjønner dere. Og hun kunne ikke på lørdag. Hadde vært gøy om de to små kunne møttes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det som er så dumt er at det er nesten alltid noen det ikke passer for. Hvis det skal bli noe av må vi bestemme dato snart, og vi må finne en dato hvor det passer for flest mulig. Vi kan jo nesten ikke ta hensyn til alle, så vi må finne den datoen flest mulig kan.

Hva om vi gjør det sånn at vi skriver opp om vi tror vi kan eller ikke de nærmeste helgene, også går vi igjennom og sjekker til slutt hvor det passer for flest? Jeg starter jeg, og er det en dårlig idee får folk bare si i fra, er ikke ute etter å bestemme noe her altså. Bare prøver å få satt i gang noe :)

Helga uke 38: Kan bare en av dagene. Skal på kino den andre, men hvilken dag er ikke helt bestemt, så her er jeg ikke sikker.

Helga uke 39: Ikke noe planlagt foreløpig

Helga uke 40: Er på hyttetur (høstferie)

Helga uke 41: Ingen planer foreløpig

Helga uke 42: Kanskje hyttetur med noen venninner, men ikke helt planlagt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga uke 38: Skal til Oslo uten hund på fredag og lørdag, men søndag passer tror jeg

Helga uke 39: Skal på hytta

Helga uke 40: Vet ikke om vi fremdeles er på hytta, hvis ikke har jeg ingen planer.

Helga uke 41: Ingen planer

Helga uke 42: Ingen planer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...