Gå til innhold
Hundesonen.no

Vicky har vært hos fotografen!!

Guest Vicky

Recommended Posts

Guest Vicky
Skrevet

Vicky har vært hos fotografen, så jeg håper dere vil ta en tur innom siden å kikke :D Vicky syns det var kjempe morro. Hun elsker å værer midtpunktet i alt. Det eneste som var litt skummelt i begynnelsen var blitsen da.. hehe :D men det gikk bra etter hvert. Vi skal også på Melsom stevnet i helgen, så det vil bli en del oppdateringer etter helgen :D

Håper dere tar en tur, og at dere signerer GB`n og sier hva dere syns om bildene :D

Klem fra Vicky og Astrid http://home.online.no/~vicky-s/

Skrevet

Woooow! Dritfine bilder! Jeg må seriøst ta med Eso til fotografen om et par år, når han er 100% utvokst i både høyde og bredde :D

Guest Vicky
Skrevet

Takk!! Var kjempe morro! Men regninga var ikke like gøy da.... :D Kom på 4000 kroner alt sammen.... men jeg er super fornøyd da!! Endelig noen fine bilder :D

Skrevet

Vel, enten må jeg sitte her til jeg blir grønn, eller vente på adsl som kommer neste uke, for de bildene der er så store at..hehe.. Men sikkert fine! Skal legge igjen beskjed når jeg har sett dem :D

Skrevet

Nyyydelige bilder av deg å vicky!!! Likte spesielt godt det som det var litt mørkere bakrunn på! =D> Kjempeflotte bilder! GB signert! Klem :D

Skrevet
Takk!! Var kjempe moro! Men regninga var ikke like gøy da.... :D Kom på 4000 kroner alt sammen.... men jeg er super fornøyd da!! Endelig noen fine bilder :lol:

Så mye måtte hun betale.. ;)

Guest Vicky
Skrevet

men jeg er knallfornøyd da :lol: også syns Vicky det var show å være i studio å bli fiksa :D

Skrevet

kjempefine bilder! nydelige! Men fy flaaaaate så dyrt! Betalte du dette av egen lomme eller?

Jeg hadde ALDRI hatt råd til det :lol:

Skrevet

Det var kjeeempe flotte bilder. Du har god grunn itl å være stolt. Vicky tok seg godt ut. Skulle vært hos fotograf sjøl, for det blir så bra, men det koster jo mye, så da prøver jeg heller å ta selv. Har jo de hjelpemidlene jeg trenger også. Men de var veldig fine! :D:D

Skrevet

Så nyydelige bilder!!!

Likte spesielt godt det nederste med deg og vicky!!

jeg vil også ha sånne fiiine bilder!!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Er de ganske like i gemytt og væremåte?
    • Kan en hund fødes uten hint til hvordan den oppfører seg til andre hunder? Spør for en jeg kjenner.
    • Skye terrier skiller seg jo en del ut fra de andre her, både i utseende og type. Jeg kjenner de ikke veldig godt, så anbefaler å sjekke raseklubben i hjemlandet. De andre har jeg møtt en del av. De er jevnt over ganske egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Hvis du er vant til gjeterhund så tror jeg det kan bli en ganske brutal overgang. Det er ikke bare å "jobbe mer og hardere", det er rett og slett en helt annen type hund og mye som ikke vil kunne fungere på samme måte. En utfordring er for eksempel å ha de løse. Pinscher er vagt mildere enn terrierene. Dansk-svensk gårdshund er også en pinscherhund, som er veldig lik brasiliansk terrier og parson russel, men mildere i gemyttet. Jeg har kjent folk som har kunnet kalle inn sine pinschere og dsg fra jakt på vilt. Pinscherene er også større enn manchesterterrier. Det er nok i stor grad trenbarhet, jaktinstinktet og selvstendigheten som skiller terrierene fra gjeterhundene, og i litt ulik grad. De er ikke interessert i å gjøre deg til lags eller høre på hva du sier, de er avlet for å jobbe selvstendig og jakte på og drepe smådyr. Du kan ikke regne med å kunne ha dem løs utenfor inngjerdede områder eller under tett kontroll. Jeg har f.eks. sett mange i konkurranse- og treningssammenheng, men veldig sjelden løse i skogen.
    • Har vurdert Manchester terrier, Person russel terrier, brasiliansk terrier, og skye terrier. Tenker også på Pincher men hva er forskjellen mellom en pincher og Manchester terrier? De er ganske like utseende og størrelse. Vi vet at terriere har mere jaktinstinkt og er mere sta enn gjeterhund. Ønsker helst en av de største terrierne.
    • Hva er likheten mellom alle terrierene sånn generelt? Ønsker en terrier uten napping og vanskelig klipping. Børsting går greit. Hvordan er dem i forhold til gjeterhunder? Er oppvokst med det.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...