Jump to content
Hundesonen.no

Vicky har vært hos fotografen!!

Guest Vicky

Recommended Posts

Guest Vicky

Vicky har vært hos fotografen, så jeg håper dere vil ta en tur innom siden å kikke :D Vicky syns det var kjempe morro. Hun elsker å værer midtpunktet i alt. Det eneste som var litt skummelt i begynnelsen var blitsen da.. hehe :D men det gikk bra etter hvert. Vi skal også på Melsom stevnet i helgen, så det vil bli en del oppdateringer etter helgen :D

Håper dere tar en tur, og at dere signerer GB`n og sier hva dere syns om bildene :D

Klem fra Vicky og Astrid http://home.online.no/~vicky-s/

Guest Vicky

Takk!! Var kjempe morro! Men regninga var ikke like gøy da.... :D Kom på 4000 kroner alt sammen.... men jeg er super fornøyd da!! Endelig noen fine bilder :D

Vel, enten må jeg sitte her til jeg blir grønn, eller vente på adsl som kommer neste uke, for de bildene der er så store at..hehe.. Men sikkert fine! Skal legge igjen beskjed når jeg har sett dem :D

Det var kjeeempe flotte bilder. Du har god grunn itl å være stolt. Vicky tok seg godt ut. Skulle vært hos fotograf sjøl, for det blir så bra, men det koster jo mye, så da prøver jeg heller å ta selv. Har jo de hjelpemidlene jeg trenger også. Men de var veldig fine! :D:D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...