Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store russetråden!

Mirai

Recommended Posts

Er det noen flere som er russ her i år, eller? :P Har dere buss, bil, elleville planer?

Jeg har foreløpig ingen bil eller noe, men jeg skal definitivt til Kongeparken! Driver og skal bestille billett, men ligger jo ikke noe ute for øyeblikket. Argh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir vel russ i år, blåruss. Skal ikke ha russebil, orker ikke å bruke så masse penger på kun 17 dager. Tar egentlig ikke russegreiene så seriøst, men skal da ha det artig når jeg først er russ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En smule misunnelig jeg.. Var russ i fjor, og det gikk fryktelig fort. Vil gi dere noen tips på veien: Prøv å begrense pengebruken, dere skal leve etter de 17 dagene også:P Ikke gjør ting dere selv ikke kan stå inne for! Dra til Kongeparken:D Jeg bor rett ved, så jeg kommer vel bort en tur og jumper over gjerdet, selv om jeg ikke er russ i år. Masse, masse, masse liv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var russ rødruss i 2004 :huh: En kjempeherlig tid der man bare koser seg og har det gøy sammen med venner! Jeg/vi hadde ikke russebil/buss, det er ikke vanlig her i Gauldalen det. Tror ikke det er så vanlig i trøndelag heller. Eneste jeg har sett er et par nedsarva kassebiler eller noe som skal forestille russebil ;)

Et spørsmål til dere som bor andre plasser enn i trøndelag: Har ikke dere russefrakk? For søskenbarnet til Jostein var russ på Lillestrøm for et par år siden (han er fra trøndelag altså), å da var han den eneste som hadde frakk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som trenger russebil eller?

Selger en strøken bil! Ford Transit (ekstra stor ;) ), EU-godkjent, går på Diesel så det blir jo litt billigere da! fylte opp 2 ganger tur-retur Sande (nesten Drammen..)-Stavanger! ikke noe problemer med den i det hele tatt! ;)

hehe! bare si i fra hvis noen er intressert da! ;) ble forresten beste bil på skolen min! :huh:

jada! hehe! da skjønte dere jo kanskje at jeg var russ i fjor! men hadde et år på folkehøgskole, så skulle "egentlig" vært russ i 2005! hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marianne&Rikke skrev:

Noen som trenger russebil eller?

Selger en strøken bil! Ford Transit (ekstra stor ;) ), EU-godkjent, går på Diesel så det blir jo litt billigere da! fylte opp 2 ganger tur-retur Sande (nesten Drammen..)-Stavanger! ikke noe problemer med den i det hele tatt! :huh:

hehe! bare si i fra hvis noen er intressert da! ;) ble forresten beste bil på skolen min! ;)

jada! hehe! da skjønte dere jo kanskje at jeg var russ i fjor! men hadde et år på folkehøgskole, så skulle "egentlig" vært russ i 2005! hehe!

Kunne faktisk kanskje være interresert ;)

Send meg noen bilder og prisoverslag og sånn på pm da så skal vi se :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...