BareLinn Skrevet 18. August 2006 Rapporter Skrevet 18. August 2006 Heisann... =/ Jeg har ikke helt skjønt det her jeg =/ er det noen steder man kan bli kjent med andre mennesker med hund?=) Har ei tispe på 5år, som vi omplasserte til oss.. GÅr kjempe fint med andre hunder,men vi syns det begynner å bli kjedelig å leike helt alene =)) Noen som vil =) Ta kontakt på hjemmesiden vår =) www.luna2001.piczo.com Mvh Linn og Luna..<3
BareLinn Skrevet 18. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 18. August 2006 Heisann Jeg er ny bruker her,og har ei blandingstispe på 5år =) Hun er blanding av rottwailer/dobermann. Hun har flott kroppsholdning,og et herlig gemytt =) Vi skal nå sette valper på henne for første gang Så om det er noen der ute som vil være avlspartner, så ta gjerne kontakt på hjemmesiden vår, eller på mail =) Desverre har jeg nettopp flyttet til Drammen,og kjenner da SVÆRT få. Rettere sagt..Jeg kjenner ingen =/ Så om noen vil ha noen trofaste tur-kamerater, så ta kontakt med oss =) Vi er mye i Fjordparken Vi vil gjerne ha tur/leike kamerater vi B) Så ta kontakt Om du er 15år eller 30, spiller ingen rolle =) Vil bare ha venner vi Vennlig hilsen Linn og Luna MAIL: [email protected] HJEMMESIDE: www.luna2001.piczo.com Vi gleder oss
Tine Skrevet 18. August 2006 Rapporter Skrevet 18. August 2006 Velkommen skal du være, håper du vil trivest her Nydelig hund
Vala Skrevet 18. August 2006 Rapporter Skrevet 18. August 2006 Velkommen skal du være Bare spør hvis det er noe du lurer på!
Djervekvinnen Skrevet 18. August 2006 Rapporter Skrevet 18. August 2006 Heisann og velkommen skal du være!
Heidihj Skrevet 19. August 2006 Rapporter Skrevet 19. August 2006 Neimen heisann! Vi er med på tur og leking jeg og Elwira vettu Men har ikke kunnet denne uka Fikk desverre ikke svart på meldingen din fordi jeg ikke hadde penger på kortet, men nå har jeg fått det så det er bare å si ifra hvis du vil gå tur og la hundene leke. Morro at du har kommet inn hit da Skal til drammen park i morgen (det jeg fortalte deg om), da kunne du jo kommet bortom, vi er nok der en stund. Snakkes sikkert en dag da Hilsen Heidi og Elwira
janne&kenny Skrevet 20. August 2006 Rapporter Skrevet 20. August 2006 heihei! velkommen til hundesonen! håper du liker deg her:) jeg skulle veldig gjerne ha møtt deg, men jeg bor desverre på jørpeland..
BareLinn Skrevet 21. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 21. August 2006 Heisann..=) Så koslige dere alle er Setter vi pris på.. Igår var vi å hilste på Tine,Nana og Simba.. Og Heidi og Elwira =) Koselig Se gjerne på hjemmesiden vår.. Sjelden noen innom der Mvh Linn og Luna B) www.luna2001.piczo.piczo.com HELENE: hehe..ikke sant Kuleste navnet, på kuleste bikkja i byen.. B)
swimzy Skrevet 14. September 2006 Rapporter Skrevet 14. September 2006 velkommen skal du være!! bare å spørre om ting du måtte lurer på!! Her får du masse svar!!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar