MonicaT Skrevet 22. August 2006 Rapporter Skrevet 22. August 2006 Bilde av Rusken. Det er tatt i original sort/hvit, men er blitt litt skarpt når jeg scannet det inn. Tatt i fotostudio i 98. Her er han 11 år gammel og hopper fra brygga. Her er de beste bildene av Toya. http://www.jakthund.net/Toya.jpg http://www.jakthund.net/september.jpg
Birte Skrevet 22. August 2006 Rapporter Skrevet 22. August 2006 Her er han 11 år gammel og hopper fra brygga. for et rått bilde
Odin Skrevet 22. August 2006 Rapporter Skrevet 22. August 2006 Noen bilder som typen har tatt: http://i69.photobucket.com/albums/i68/Activ3Grl/odin2.jpg
Toller Skrevet 22. August 2006 Rapporter Skrevet 22. August 2006 Hmm vanskelig Jeg liker disse veldig godt: Gud så kul han var! Skikkelig pen!
annan Skrevet 22. August 2006 Rapporter Skrevet 22. August 2006 Mange nydelige hunder her Her kommer noen som jeg liker av Kira, har egentlig veldig mange fine Dette er det jeg liker best av alle Kira og Lexie, min venninnes sheltie
Rambo Skrevet 22. August 2006 Rapporter Skrevet 22. August 2006 Her er noen av Rambo.. Ble litt mange..
aniraC Skrevet 22. August 2006 Rapporter Skrevet 22. August 2006 et par bilder av voffen min Balder på 8 år, Crispo snart 2 år og dachsen Dasken som ble avlivet ifjor.. kusinen min og balder sovnet fort gitt =) crispo og balder dasken
MonicaT Skrevet 22. August 2006 Rapporter Skrevet 22. August 2006 for et rått bilde Tusen takk. Er utrolig fornøyd med det selv, så det henger på veggen hjemme.
Eva-Kihla Skrevet 23. August 2006 Rapporter Skrevet 23. August 2006 Liker disse bildene av Kihla jeg da
kfz Skrevet 23. August 2006 Rapporter Skrevet 23. August 2006 her er det eneste bildet jeg har nå. ganske dårlig kvalitet men han er nå så søt fordetom.
TineSimbaNana Skrevet 23. August 2006 Rapporter Skrevet 23. August 2006 Gud så kul han var! Skikkelig pen! kali er ikke en han men jente
shira Skrevet 24. August 2006 Rapporter Skrevet 24. August 2006 fant ikke det peneste bilde jeg har, men liker det hær bilde
borderen Skrevet 24. August 2006 Rapporter Skrevet 24. August 2006 Uttolig mange fine bilder! Nå har ikke jeg speilrefleks, så har ikke noen helt spesiellt bra bilder, men liker disse alikevel: Liker motivet, stemningen og lyset her: Dette har dårlig kvalitet p.g.a. dårlig program der jeg redigerte størrelsen (har ikke original bildet på denne pc'en): Her er 2 voksenbilder jeg liker godt:
tigergutt Skrevet 24. August 2006 Rapporter Skrevet 24. August 2006 Uttolig mange fine bilder! Nå har ikke jeg speilrefleks, så har ikke noen helt spesiellt bra bilder, men liker disse alikevel: Liker motivet, stemningen og lyset her: [klippet] Utrolig fine bilder! Det første var veldig fint, spesielt motivet og lyset ja. Litt synd at skyggen din(?) ble med på bildet og at det lille treet kom foran!
olavxxx Skrevet 28. August 2006 Rapporter Skrevet 28. August 2006 Noen bilder jeg tok på volvotreffet, ÅL, i helgen.
SiljeKito Skrevet 28. August 2006 Rapporter Skrevet 28. August 2006 Noen bilder jeg tok på volvotreffet, ÅL, i helgen. *Klippe* Så utrolig fin hund! Vet du hvilke raser den er blanding av? Så ut som det var litt flat coated i den.
olavxxx Skrevet 28. August 2006 Rapporter Skrevet 28. August 2006 Så utrolig fin hund! Vet du hvilke raser den er blandin av? Så ut som det var litt flat coated i den. hei, han er blanding av Flatcoat og Gordon Setter... fin er han ja og han har nok energi
jaktlykke Skrevet 28. August 2006 Rapporter Skrevet 28. August 2006 Her er de bildene jeg liker best av dyra mine: Aika polarklump! Sonny er snart 11 år. Har dårlig syn, har kreft og stive hofter. Men er i knallhumør for det! Hun er godjenta mi - kommer aldri til å få en slik hund som henne igjen... og Amigo såklart - viltfinneren min!
Rabalder Skrevet 28. August 2006 Rapporter Skrevet 28. August 2006 Vanskelig å bare velge ut et bilde, så her kommer fire Det jeg liker best med dette bilde er fargene. Ser at bildet blir uklart i denne størrelsen, men det er veldig fint i stor størrelse. Tatt på en liten fjelltopp, ser nesten ut som det er tatt med et bra kamera Dette liker jeg også veldig godt.
SiljeKito Skrevet 28. August 2006 Rapporter Skrevet 28. August 2006 hei, han er blanding av Flatcoat og Gordon Setter... fin er han ja og han har nok energi Det var flat i den ja . Kan tenke meg at det er masse energi i den ja!
SnowDOG_ Skrevet 31. August 2006 Rapporter Skrevet 31. August 2006 Vanskelig å bare velge ut et bilde, så her kommer fire Det jeg liker best med dette bilde er fargene. Det bildet der er priceless! Har du en større versjon å linke til?
Comic Skrevet 31. August 2006 Rapporter Skrevet 31. August 2006 HEr er gogutten på fjellet i sommer og fikk øye på en ku bak båthuset... Og ikke så bra bilde, men sammen med ei ung vennine på 11 uker der de tygger på hvert sitt ben...
deco Skrevet 31. August 2006 Rapporter Skrevet 31. August 2006 Et par av mine favoritter: Selve yndlingsbilde får jeg ikke til å legge ut nå.. <_<
Nirm Skrevet 31. August 2006 Rapporter Skrevet 31. August 2006 Nirm: Dette er vel det jeg liker best av Nirm: Bogar: Blir vel disse to da. Klarer ikke helt å velge. Vida: Er vel de jeg synes er finest nå. Det veksler jo litt egentlig, etter hvert man tar nye bilder...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar