Gå til innhold
Hundesonen.no

Uvaner


Wheaten terrier

Recommended Posts

Nena ser en sokk og tar en sokk... det ligger sokker i hele huset etter at en dør har vært åpen, hva er det med sokker???:S

Oscar liker å hoppe opp i senga mi og ri på en sånn st.bernhard bamse jeg har... deilig å sove med den i senga(bruker den som pute), etter at oscar har tatt den en runde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tussi tigger ved bordet... men hun har lært seg at "ikke tigge" eller "gå og legge seg" betyr at hun ikke skal tigge da... Også hopper hun opp i stoler, sofaer og senger (noe hun ikke har lov til) når hun er redd, og noen ganger hellers også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja..*tenke*

Diego har en tendens til å tigge..

Han sitter å stirrer på oss i noen minutter mens han tenker om hvordan

han best skal få tak i mat.. Også tar han fart og hopper rett på oss.

Gjør ikke det så mye lenger.. :) heldigvis.

Også hvis han finner noe på gata han vet han ikke får lov å spise, så skal det så klart i kjeften.. Hadde han med til byn i dag, også fant han bananskall.. Han prøvde faktisk å svelge hele skallet.. Heldigvis fikk jeg tatt det fra han før han klarte å spise den.. :D

Ellers så er han ganske snill.. Ødelegger ikke ting..

Hamlet er litt værre.. Når han er alene så ødelegger han alt han finner..

Gitar, høytaler, klær, snowboard briller.. U name it..

Så han må være i bur.

Også åpner han dører. Skrur på vasken..

:P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigger, stjeler sokker, blir stein gal når folk kommer inn i huset(hopper på de, raser rundt i sofaen, hopper på de igjen og hvis han ikke får oppmerksomhet da så biter han.. ikke hardt altså..).. åpner dørene når han er alene og løper opp i andre og jager kattene for så å gå ned i første igjen og skremme vettet av kaninene og marsvina.. :) han vet han ikke har lov, så når vi kommer setter han seg ned og tar ørene bak og ser heeelt uskydlig ut.. hrmpf.. bli så vanskelig å kjefte da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arjen tigger litt, selv om han ikke får mat ved bordet. Han håper vel at det skal ramle ned en liten godbit til ham. Det er bare å si gå vekk, eller legg deg så slutter han.

Før trakk han ut skosåler og tygde de i stykker, det har han heldigvis sluttet med.

Også klatrer han opp på kjøkkenbenken når han tror at vi ikke ser. Det er lenge siden nå, så jeg håper han har sluttet med det også!

Han hater å være alene, så når han står fast ute bjeffer eller uler han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balder spiser/tygger opp andres ting hvis jeg tar en dysj e.l(går inn på et annet rom), han rører aldri mine ting. Han har nok litt separasjonsangst, men han kommer seg fort :D

Ellers så tror han at all mat som blir holdt i handa er hans, han er et skikkelig matvrak, men så har han måttet sloss for maten sine første 9 mnd, jeg ser fremgang der også men d går seint :D

Han har sikkert flere uvaner men kommer ikke på mer nå, har bare hatt han i to mnd så det kommer nok flere etterhvert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pito GNELDRER! Alt som beveger seg MÅ gneldres på. UTROLIG irriterende.

Så TIGGER hun. "Væææææær så snill la meg få smake en liiiiiiten bit *dådyrøyne*"

Og hver gang hun skal legge seg ned så må hun grave for å lage seg et "rede". Hun tar en bit av teppet i munnen og graver rundt det. Hun graver og graver og graver og til slutt SÅ kan hun legge seg ned. Mange nettet jeg har irritert meg over at hun har våknet og da går det ikke an å bare sovner igjen nei! Da må et nytt rede lages. Hun holder på i sikkert 5 minutter :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hver gang hun skal legge seg ned så må hun grave for å lage seg et "rede". Hun tar en bit av teppet i munnen og graver rundt det. Hun graver og graver og graver og til slutt SÅ kan hun legge seg ned. Mange nettet jeg har irritert meg over at hun har våknet og da går det ikke an å bare sovner igjen nei! Da må et nytt rede lages. Hun holder på i sikkert 5 minutter :lol:

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...