Gå til innhold
Hundesonen.no

Hverdagen med din hund

charlotte

Recommended Posts

Jeg har lyst til å se hverdagsbilder av hundene deres! Er lei av portrettbilder og løpebilder, nå vil vi se hunder som tigger ved bordet, sover i sofaen, spiser maten sin, blir klødd av nabo'n osv osv. Kom ån, legg inn bilder! :)

Synes tråden passet her på hundeprat, men flytt den gjerne til fotodelen dersom det passer bedre der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Tigging

sF8t-20Christine20Shei.jpg

Nysjerrighet

5.jpg

Trøtt?

PICT1350.jpg

PICT0514.jpg

Enkelte øyeblikk har null kontroll og mening(Sd som har tatt bilde)

resized__5206896.jpg

Ikke så mange bilder av forskjellige ting da men. Kameraet mitt streiker, og jeg sitter på papaps pc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Ser jeg en labrador med en dummy på det siste bildet til Christine?

Flere bilder, folkens!

Beklager, men du ser en Labrador med en vedkubbe :) (Kira til SD)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en fototråd for meg, som aldri husker å ta med kamera ut døra! :blush:

Tidlig krøkes som god tigger skal bli. Storøret valp inntar middagsposituren:

vanlig%20middagspositur.jpg

En nuss under julestjerna:

under%20julestjerna.jpg

Hvor er kroppen blitt av?

Under%20teppet2.jpg

Sånn kan man også ligge...

elegant2.jpg

Hvorfor stramme seg opp for fotografen?

Elegant.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiko i en helt normal sovestilling

soveva1.th.jpg

Aiko koser med teppet sitt

sutteteppetwo5.th.jpg

Aiko tigger og ser veldig uskyldig ut der han ligger... :rolleyes:

uskyldighetenselv2ig9.th.jpg

Har ikke fått tatt noen hverdagslige bilder av Ally enda, men det kommer etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

titten01.JPG

Søndagsmiddag hos mormor...to blåe øyne rett over bordet.

bein06.JPG

Chicka har redd opp sengen sin selv

1101.JPG

Egentlig trener jeg med den foran, men den bak tigger go'bit.

310.JPG

Ingen tvil om at Chicka er retriverblanding, hun spiser maten som Ruvi søler :)

501.JPG

For det meste sover hun inne zzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har lille tollerprinsesse kommet hjem fra kennel (i går) og funnet senga si, eh min :blush: ! Det er synd det ikke er lyd med bildene, for hun virkelig jublet: "hurra, senga mi, oh yeah!"

IMG_1021.jpg

IMG_1022.jpg

IMG_1020.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC00075550x413.jpg

kanskje ikke akkurat en del av hverdagen men litt så, siden det blir litt mye frem og tilbake noen dager så er Lucas med ofte, da ligger man i gulvet i bilen, noe man liker veldig godt :)

DSC00165550x413.jpg

Og sånn ligger man mesteparten av dagen, dersom man ikke er oppe å går å snuser litt eller er ute å løper og hopper :)

(begge er tatt med mobil, dårlig lys på rommet for tiden, bare en pære som funker så litt mørkt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt gamle bilder men... Kelly har vokst enormt siden da, men hun plager fortsatt Vicky like mye i hverdagen :) Bite tak i øyenbrynene hennes... dra litt i leppa, angripe halen når hun sover, osv....

dsc03641xy0.jpg

dsc03642yu0.jpg

dsc03644ot8.jpg

dsc03647no3.jpg

Kelly nekter å drikke av liten skål. Hun er nemlig like stor som Vicky sjø!

kellystorjentead6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...