Gå til innhold
Hundesonen.no

Hverdagen med din hund

charlotte

Recommended Posts

Jeg har lyst til å se hverdagsbilder av hundene deres! Er lei av portrettbilder og løpebilder, nå vil vi se hunder som tigger ved bordet, sover i sofaen, spiser maten sin, blir klødd av nabo'n osv osv. Kom ån, legg inn bilder! :)

Synes tråden passet her på hundeprat, men flytt den gjerne til fotodelen dersom det passer bedre der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Tigging

sF8t-20Christine20Shei.jpg

Nysjerrighet

5.jpg

Trøtt?

PICT1350.jpg

PICT0514.jpg

Enkelte øyeblikk har null kontroll og mening(Sd som har tatt bilde)

resized__5206896.jpg

Ikke så mange bilder av forskjellige ting da men. Kameraet mitt streiker, og jeg sitter på papaps pc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Ser jeg en labrador med en dummy på det siste bildet til Christine?

Flere bilder, folkens!

Beklager, men du ser en Labrador med en vedkubbe :) (Kira til SD)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en fototråd for meg, som aldri husker å ta med kamera ut døra! :blush:

Tidlig krøkes som god tigger skal bli. Storøret valp inntar middagsposituren:

vanlig%20middagspositur.jpg

En nuss under julestjerna:

under%20julestjerna.jpg

Hvor er kroppen blitt av?

Under%20teppet2.jpg

Sånn kan man også ligge...

elegant2.jpg

Hvorfor stramme seg opp for fotografen?

Elegant.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiko i en helt normal sovestilling

soveva1.th.jpg

Aiko koser med teppet sitt

sutteteppetwo5.th.jpg

Aiko tigger og ser veldig uskyldig ut der han ligger... :rolleyes:

uskyldighetenselv2ig9.th.jpg

Har ikke fått tatt noen hverdagslige bilder av Ally enda, men det kommer etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

titten01.JPG

Søndagsmiddag hos mormor...to blåe øyne rett over bordet.

bein06.JPG

Chicka har redd opp sengen sin selv

1101.JPG

Egentlig trener jeg med den foran, men den bak tigger go'bit.

310.JPG

Ingen tvil om at Chicka er retriverblanding, hun spiser maten som Ruvi søler :)

501.JPG

For det meste sover hun inne zzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har lille tollerprinsesse kommet hjem fra kennel (i går) og funnet senga si, eh min :blush: ! Det er synd det ikke er lyd med bildene, for hun virkelig jublet: "hurra, senga mi, oh yeah!"

IMG_1021.jpg

IMG_1022.jpg

IMG_1020.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC00075550x413.jpg

kanskje ikke akkurat en del av hverdagen men litt så, siden det blir litt mye frem og tilbake noen dager så er Lucas med ofte, da ligger man i gulvet i bilen, noe man liker veldig godt :)

DSC00165550x413.jpg

Og sånn ligger man mesteparten av dagen, dersom man ikke er oppe å går å snuser litt eller er ute å løper og hopper :)

(begge er tatt med mobil, dårlig lys på rommet for tiden, bare en pære som funker så litt mørkt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt gamle bilder men... Kelly har vokst enormt siden da, men hun plager fortsatt Vicky like mye i hverdagen :) Bite tak i øyenbrynene hennes... dra litt i leppa, angripe halen når hun sover, osv....

dsc03641xy0.jpg

dsc03642yu0.jpg

dsc03644ot8.jpg

dsc03647no3.jpg

Kelly nekter å drikke av liten skål. Hun er nemlig like stor som Vicky sjø!

kellystorjentead6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er importreglene til Sverige som gjelder isåfall. Det er jordbruksverket som regulerer det: https://jordbruksverket.se/djur/hundar-katter-och-smadjur/hundar/resor-och-handel-med-hundar-mellan-lander/ta-in-hundar-till-sverige Norge er i prinsippet regnes som rabiesfritt, så det er mulig det ikke er krav om vaksine. Men hvis det er det så må den virke i 21 dager før kryssing av grensen, ja.
    • Hun er jo godt voksen, håper hun får være symptomfri og lykkelig så lenge som mulig!
    • Hei. Vi har solgt en valp til Sverige,  hun er nå 10 uker. Er det noen som har gjort dette før og vet reglene? Leser og leser, men blir ikke helt klok. Hun blir overlevert ny kjøper i Norge, men kjøper bor i Sverige.   Kjøper forteller nå hun må ha pass og rabisvaksine her, så vente 21 dager før hun kan leveres?  Noen som vet reglene sikkert og kan hjelpe?  
    • Det går greit, hun har fått fjernet svulsten i munnen ettersom den var veldig plagsom for henne, men det er trolig spredning til lymfeknuter så jeg forventer ikke at hun er med meg så veldig mye lengre  Men enn så lenge er hun symptomfri og sannsynligvis lykkelig uvitende om at hun har kreft, så vi tar en dag om gangen så lenge hun ikke har noen plager.
    • Jeg har også vært her inne i mange år så føler kjenner henne litt❤️Hvordan går det med hun nå?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...