charlotte Skrevet 9. August 2006 Rapporter Share Skrevet 9. August 2006 Jeg har lyst til å se hverdagsbilder av hundene deres! Er lei av portrettbilder og løpebilder, nå vil vi se hunder som tigger ved bordet, sover i sofaen, spiser maten sin, blir klødd av nabo'n osv osv. Kom ån, legg inn bilder! Synes tråden passet her på hundeprat, men flytt den gjerne til fotodelen dersom det passer bedre der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 9. August 2006 Rapporter Share Skrevet 9. August 2006 Den passer finfint her *ønske seg kamera* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 9. August 2006 Rapporter Share Skrevet 9. August 2006 Tigging Nysjerrighet Trøtt? Enkelte øyeblikk har null kontroll og mening(Sd som har tatt bilde) Ikke så mange bilder av forskjellige ting da men. Kameraet mitt streiker, og jeg sitter på papaps pc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 9. August 2006 Rapporter Share Skrevet 9. August 2006 Her er diverse bilder som jeg har liggende nå... Nye kan komme senere en gang. Tinka prøver å psyke meg ut for å få maten sin: Tinka soler seg (det er derfor hun er brun i pelsen, høhø). Tinka-slakt. Pen sittestilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 9. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. August 2006 Ser jeg en labrador med en dummy på det siste bildet til Christine? Flere bilder, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 9. August 2006 Rapporter Share Skrevet 9. August 2006 Ser jeg en labrador med en dummy på det siste bildet til Christine? Flere bilder, folkens! Beklager, men du ser en Labrador med en vedkubbe (Kira til SD) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 9. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. August 2006 Beklager, men du ser en Labrador med en vedkubbe (Kira til SD) Hahaha Close.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flash Skrevet 9. August 2006 Rapporter Share Skrevet 9. August 2006 Endelig en fototråd for meg, som aldri husker å ta med kamera ut døra! :blush: Tidlig krøkes som god tigger skal bli. Storøret valp inntar middagsposituren: En nuss under julestjerna: Hvor er kroppen blitt av? Sånn kan man også ligge... Hvorfor stramme seg opp for fotografen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 9. August 2006 Rapporter Share Skrevet 9. August 2006 Aiko i en helt normal sovestilling Aiko koser med teppet sitt Aiko tigger og ser veldig uskyldig ut der han ligger... Har ikke fått tatt noen hverdagslige bilder av Ally enda, men det kommer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 10. August 2006 Rapporter Share Skrevet 10. August 2006 Her er noen bilder av Vesla: Godt å ligge i vaskebaljen: Det er også ganske behagelig å ligge på kofferter: Tatt på fersken med sko: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 10. August 2006 Rapporter Share Skrevet 10. August 2006 Min hverdag mend hund: Donny gjeter Doffen som baby tygger på nammen sin Donny leker med seg selv Cita og Kira vil ha nammisen min Donny er trøtt Vil sooove Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. August 2006 Rapporter Share Skrevet 10. August 2006 Jeg fant noen flere jeg, som søstra mi har tatt... Tinka ser ut av vinduet og dagdrømmer: Tinka har funnet en gammel fotball som selvsagt må lekes litt med: Leking på åkeren hos farmor: Tinka tester den aller første snøen: Tinka kikker på nabohunden: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 10. August 2006 Rapporter Share Skrevet 10. August 2006 Søndagsmiddag hos mormor...to blåe øyne rett over bordet. Chicka har redd opp sengen sin selv Egentlig trener jeg med den foran, men den bak tigger go'bit. Ingen tvil om at Chicka er retriverblanding, hun spiser maten som Ruvi søler For det meste sover hun inne zzzzz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 10. August 2006 Rapporter Share Skrevet 10. August 2006 Her kommer noen fra vår hverdag bite på pinne er kult B) strekke seg så lang vi er! Det er ikke sjeldent jeg finner Taika sånn når jeg kommer hjem fra skolen Sove litt i senga til Kjersti... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 10. August 2006 Rapporter Share Skrevet 10. August 2006 Fant ikke så mange nye av henne, men her er noen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CWL Skrevet 10. August 2006 Rapporter Share Skrevet 10. August 2006 Her et veldig vanlig bilde fra hverdagen Artig tråd forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birte Skrevet 10. August 2006 Rapporter Share Skrevet 10. August 2006 typisk stopp på tur sove oppå meg. slik satt Sico på reisen oslo-bergen. når han ikke var for opptatt med å ligge og dra seg ut over hele baksetet.. rar bikje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 11. August 2006 Rapporter Share Skrevet 11. August 2006 Her har lille tollerprinsesse kommet hjem fra kennel (i går) og funnet senga si, eh min :blush: ! Det er synd det ikke er lyd med bildene, for hun virkelig jublet: "hurra, senga mi, oh yeah!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 11. August 2006 Rapporter Share Skrevet 11. August 2006 har bare to nå, men kommer med flere senere Rex tusler inn i buret sitt Koser seg i senga mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 12. August 2006 Rapporter Share Skrevet 12. August 2006 Heras hverdag: Spise bein Ligge og sove Leke Og atter leke (standard stilling innendørs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 12. August 2006 Rapporter Share Skrevet 12. August 2006 Djervekvinnen: Veldig fine bilder, men på det ene er det da en blokkfløyte! Er Hera musikalsk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 12. August 2006 Rapporter Share Skrevet 12. August 2006 Takk for det! Ja Hera er ganske musikalsk, men blokkfløyte tror jeg ikke hun har likt noe særlig! Det er favoritt leken hennes som du ser på bildet, en sånn melkeapparat gummi. (spen gummi) Ekstremt holbart! Kan rive og slite i den, og riste den masse uten at den går istykker. Det liker ho! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 12. August 2006 Rapporter Share Skrevet 12. August 2006 kanskje ikke akkurat en del av hverdagen men litt så, siden det blir litt mye frem og tilbake noen dager så er Lucas med ofte, da ligger man i gulvet i bilen, noe man liker veldig godt Og sånn ligger man mesteparten av dagen, dersom man ikke er oppe å går å snuser litt eller er ute å løper og hopper (begge er tatt med mobil, dårlig lys på rommet for tiden, bare en pære som funker så litt mørkt.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 12. August 2006 Rapporter Share Skrevet 12. August 2006 Litt gamle bilder men... Kelly har vokst enormt siden da, men hun plager fortsatt Vicky like mye i hverdagen Bite tak i øyenbrynene hennes... dra litt i leppa, angripe halen når hun sover, osv.... Kelly nekter å drikke av liten skål. Hun er nemlig like stor som Vicky sjø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 12. August 2006 Rapporter Share Skrevet 12. August 2006 Her er jeg som kaster noen pølsebiter til Mona (haha, sjekk ut pølsebiten midt i panna mi!) Mona leker med ballen sin Mona (4 mnd gammelt bilde) i standard positur ved bord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar