Gå til innhold
Hundesonen.no

Goddag til 'hundefolket' :-)


Voff

Recommended Posts

I min iver etter å få registrert ett godkjent nick, var jeg nær ved å gi opp,tastet for moro skyld Rottwuddel (Rottweiler + Puddel), og vips ;)

Jeg har en Rottweilerfrøken på ganske snart 6 år. Hun heter Kama, og er en snill,men bestemt dame.

'Sådan hund, sådan egare, har hørt blitt nevnt, men det er selvfølgelig ikke noe å feste seg ved :D

For noen år siden drev jeg med oppdrett,ja av Puddel, derav nicket Rottwuddel :-)

Hund er mer enn en interesse for meg, kan vel heller kalle det for en livsstil :P I løpet av mine 49 år, har det vært få år u t e n hund, og de årene var det så absolutt 'noe' som manglet. Sånn ER det bare ;)

Gleder meg til å se litt mer rundt omkring på forumet her, ser det er en del som har hjemmesider også, som skal bli hyggelig å besøke etterhvert, som jeg gjør meg kjent.

Ha en fin dag alle to og firbente ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen ! :huh:

Så hyggelig å se så mange velkomsthilsninger , tusen takk for det ! :)

Nå har en cocker spaniel, en flott 'herremann' på 11år (med ett aktivitetsnivå som en 2-åring :P ), nettopp reist hjem ifra ett besøk hos meg, så frøken Kama nyter å få all oppmerksomheten alene :P

Litt for vamt her på østlandet til de lengre turer med firbente, de turene taes etter at solen har gitt seg for dagen... Kama vil nå helst bare plaske rundt og svømme, heldigvis har vi ett greit badested til slikt formål i nærheten :-)

Takk for velkomsthilsninger, en fortsatt god dag/kveld ønskes !

Mvh

Rottwuddel :P

(lurer på om jeg kommer til å venne meg til det nicket..hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig takk til alle sammen !

Så gøy med en slik mottagelse! :huh:

Det er sommer og det er jobbing og mye annet, så nettiden blir det så som så med, men gleder meg til å bli bedre kjent med det fine forumet her, er jo massssssssse å lese og se og engasjere seg i :-)

Storkoser meg også med å svippe innom alle fine hjemmesider og flotte hundebilder som er lagt ut !

En flott dag ønskes til to og firbente ifra Kama og Aud :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...