Gå til innhold
Hundesonen.no

Drømmeferie


Wheaten terrier

Recommended Posts

Hva er ditt drømmeferiemål?

Til en liten stillehavsøy?

Isfiske på Svalbard?

Over grensa til Sverige? ( :angry: )

Sydenferie?

(btw. Syden er IKKE et land, så vennligst skriv hvilket land/øy/verdensdel du vil til :o )

hehe

Jeg har lenge ønsket å reise til Svalbard, og i vinter gikk drømmen i oppfyllelse. Et supert feriemål, som jeg gjerne besøker igjen...

Ellers så elsker jeg å stå på ski i de Østeriske Alper, Ischgl er favoritten, og turen går dit til vinteren igjen. banana

Ellers så drømmer jeg om å reise til Irland, Island og gjerne en tur til Alaska... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vel ikke noe drømmested, men å dra på spa i sydligere områder (ikke helt sikkert på land :o )

Ellers å reise til island på rideferie, det er da noe jeg skulle ønske jeg fikk gjort engang. Sitte på hesteryggen, oppleve naturens krefter, bade i den blå lagunen (eller hva det kalles). Det er en drøm :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vill dra på ei hytte ved sjøen og slappe av med hunden min! ro og fred...

Edit: har alle tantebarna på besøk, alltså 5 stk så jeg er litt kokt i hodet!

kom også på jeg vill til canada og besøke slektingene mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser til Skottland igjen om noen dager, et av mine yndlingresiemål!

Har veldig lyst til Australia og New Zealand

Ellers frister både Irland, Hellas, Italia, Calefornia i USA, Canada, Shetland og Sør-England!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i New York og på cruise i Karibien! Det var helt fantastisk :o Og jeg SKAL tilbake til USA engang :angry: Kanskje Florida? Men skal til NY også! hehe.. Ellers ville jeg kanskje dratt til Australia og Hawaii :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Australia

- Usa

- Hawaii

- New Zealand

- Cuba/den domenikanske republikk

- Brazil

- England - Skal en tur over i høstferien

- Italia

- Frankrike

- Singapore

- Diverse øyer i middelhavet

- Afrika (egypt, marokko, + safari en eller annen plass)

- Carribien

- Thailand

Helt sikker mange andre plasser.. :angry:

Men Australia, Hawaii, Usa og New zealand er favorittene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edinburgh og Glasgow.

Island (igjen).

Venezia og småbyer rundtomkring i Italia.

Dra rundt i Frankrike og lære meg å lage dritgod mat.

Sri Lanka.

Jeg kunne også tenkt meg å være i Amsterdam over en lengre periode. Bo der noen måneder eller noe sånt.

Dessuten vil jeg tilbake til Cardiff og Wales igjen.

Egentlig har jeg vel aller mest lyst til å dra på interrail, men det skal jeg jo forsåvidt gjøre når jeg er ferdig med vgs.

Forresten så kunne jeg også ha lyst til å dra til Gaza og flere afrikanske land, dog ikke på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jeg utrolig lyst til å reise tilbake til Singapore. Jeg var der i påsken, og savner stedet og folkene noe utrolig. Vi bodde hos noen venner som har bodd der nede i 2 år, og er godt kjente. På den måten fikk vi også oppleve Singapore litt fra innsiden.

I tillegg har jeg lyst til å reise tilbake til Skottland igjen, hvor jeg var for 4 år siden.

Ellers har veldig lyst til å reise til Island, hvor jeg aldri har vært. En av mine beste venner er fra Island, og hun har fortalt mye om landet osv. Nå er hun flyttet tilbake, så det kunne vært kjekt å besøke henne i Island, og samtidig få oppleve landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øyeblikket kunne jeg gjerne tenkt med en skiferie alpene, eventuelt i noen av skisportstedene i frankrike. Fottur i pyrineene hadde heller ikke vært så dumt. New Zealand, opplevelsesferie med ski og fiske. Island har også fristet meg, gjerne på hesteryggen. Jeg drømmer også om å ta motorsykkellappen og dra på motorsykkelferie nedover europa, da spessielt tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...