Toller Skrevet 28. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2006 Hei dere! Nå har jeg da endelig kommet meg inn på siden her. Har hørt mye om stedet så forventningene er skyhøye! Er det noe gøy her da? Jeg heter Jeanette, 16 år og bor i Oslo. På fritiden driver jeg med hester og hunder. Elsker å ri, har alltid vært min store interesse, og har en drøm om å bli veterinær og spesialist på hester. Har også alltid likt hunder, men det er mer fordi jeg har hatt det rundt meg. Det er først nå i det siste jeg virkelig har begynt å elske disse dyrene også! Veldig fan av klikkertrening! :angry: Utenom dyr gjelder det The Beckham's for meg! Jeg vet at det ikke er mange av dere som liker dem, og jeg vil nok få en del kritikk for det. Men jeg elsker den familien, de har så sterk kjærlighet for hverandre! Jaja... nærmere kan jeg snakke med spesielt interreserte. Drømmer etterhvert om å konkurrere freestyle i dressurridning eller sprang. Innenfor hund vil jeg holde på med lydighet og freestyle her også, virker så gøy! For tiden driver jeg med overtaling (ønsker meg så sårt en Toller valp! men mamma er ikke helt på samme plan enda). Har funnet oppdretter, veterinær, kurs og alt. Alt er klart! Det er bare mamma igjen. Så det blir spennende å se hva hun sier Ta gjerne kontakt! Elsker å prate! MVH Jeanette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Hei hei! Velkommen hit, koselig her vettu :angry: Lykke til med hund, toller er en herlig rase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Hei og velkommen! Joda, du har nok kommet til rett forum dersom du ser etter et aktivt hundeforum :angry: Skjer stort sett alltid noe i en eller annen tråd her. Bare spør dersom det er noe du lurer på, og husk å lese Retningslinjene som du finner øverst til venstre. Håper du vil trives Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 velkommen hit! :angry: lykke til med overtalinga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Velkommen hit! :angry: Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Velkommen :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Velkommen :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Velkommen til oss Jeanette :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Hei Jeanette! Endelig fikk jeg overtalt deg til å komme Og som jeg har sakt mange ganger, dette er et bra forum ja :angry: Håper virkelig du får tollervalpen, da kan vi trene sammen, gå på utstillinger og gjøre masse morsomt Håper virkelig du får overtalt moren din. Du er så flink med dyr, og klikkertrening har du jo blitt god på, så den hunden vil få det fint hos deg. Håper virkelig du liker deg her Jeanette! Klem fra din venn Heidi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
>Lene< Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Hei dere! Nå har jeg da endelig kommet meg inn på siden her. Har hørt mye om stedet så forventningene er skyhøye! Er det noe gøy her da? Jeg heter Jeanette, 16 år og bor i Oslo. På fritiden driver jeg med hester og hunder. Elsker å ri, har alltid vært min store interesse, og har en drøm om å bli veterinær og spesialist på hester. Har også alltid likt hunder, men det er mer fordi jeg har hatt det rundt meg. Det er først nå i det siste jeg virkelig har begynt å elske disse dyrene også! Veldig fan av klikkertrening! :angry: Utenom dyr gjelder det The Beckham's for meg! Jeg vet at det ikke er mange av dere som liker dem, og jeg vil nok få en del kritikk for det. Men jeg elsker den familien, de har så sterk kjærlighet for hverandre! Jaja... nærmere kan jeg snakke med spesielt interreserte. Drømmer etterhvert om å konkurrere freestyle i dressurridning eller sprang. Innenfor hund vil jeg holde på med lydighet og freestyle her også, virker så gøy! For tiden driver jeg med overtaling (ønsker meg så sårt en Toller valp! men mamma er ikke helt på samme plan enda). Har funnet oppdretter, veterinær, kurs og alt. Alt er klart! Det er bare mamma igjen. Så det blir spennende å se hva hun sier Ta gjerne kontakt! Elsker å prate! MVH Jeanette velkommen! Hvilken oppdretter har du kommet frem til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Heisann og velkommen! Håper du får deg tollervalp snart, en flott rase! :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 velkommen! Hvilken oppdretter har du kommet frem til? :angry: Siden hun antakelig sitter på fly nå kan jeg svare for henne. Kennelen heter Tollerstemmens kennel, hun skal kanskje få valp fra kull nr. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 hei og velkommen :angry: lykke til med overtalinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanne-pia Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Hei og velkommen hit! :angry: Håper du klarer å overtale moren din! Tollerene er jo så herlige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Siden hun antakelig sitter på fly nå kan jeg svare for henne. Kennelen heter Tollerstemmens kennel, hun skal kanskje få valp fra kull nr. 10 :angry: Ops. det var ikke kull nr. 10 men 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 29. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Takk dere. Det var svært hyggelig velkomst her på hundesonen i allefall! :angry: Og hei til deg Lene! Vi har jo snakket sammen før vi Det er jo du som har den nyyyydelig valpen Jeg har snakket med Tollerstemmen jeg Vi får bare se om mamma bestemmer seg innen søndag så har jeg en valp derfra MVH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Heisann og velkommen, og lykke til! :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Hei, og velkommen hit! :angry: Er det du som har hest på Hauger..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Velkommen :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 hei hei og velkommen :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 29. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Heihei Jeg har ikke hest på Hauger. Vet egentlig ikke helt hvor d er Men takk alle sammen :angry: Jeanette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elinhe Skrevet 31. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2006 Jeg skal kjøpe valp fra Tollerstemmen i Sandnes faktisk. Kjørte dit i ferien nå og hilste på dem. Skal ta fly bort igjen om 8 ukers tid å hente den lille prinsessa mi:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 31. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2006 ÅÅ! Har du en favoritt blant dem? Vet du hvem av dem du skal ha? Du har ikke tilfeldigvis noen bilder??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 31. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2006 Hei, velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 31. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2006 . Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar