Maria Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 Ja, for nå har det skjedd!! Joysea fødte i går 9 valper, alle sorte! og ja, det kom 3 sorte tisper. En av dem blir min!! Lille Chessea er født! =D Så nå blir det nok ei liten Portugisisk vannhundtispe på meg i midten av August! I CAN'T WAIT!!! Se mer på min hjemmeside: www.geocities.com/portismaria <- Skriv gjerne i Gjesteboka Det kommer bilder snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 Så morro! Gratulerer nå har du venta lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 Så morro!!!! Gratulerer masse!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mia_Cavalier Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 Gratulerer!! =D> =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 Åhh nå svæver du vel på en sky Gratulerer med det. Blir spennene og få henne hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 Gratulerer.. Så Kult.. Så fikk du ei Sort tispe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 Så gøy!!! =D> =D> endelig, etter laaangt ventetid!! Du må jo sveve på noen rosa skyer du nå da! Lykke til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeagle Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 Gratulerer så mye!!! Er så god den følelsen når du vet at det virkelig kommer et lite nurk hjem til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 Gratulerer masse:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 Så morsomt! Gratulerer =D> Hvilken type pels ble det? Og så fint at det var en av de fargene du aller helst ville ha (var ikke det svart med hvitt og svart :oops: ?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 Ååå, så gøy!!! Ble skikkelig glad på dine vegne nå, er bare å begynne å telle dagene nå, kjøpe utstyr og lese, masse, masse, men det har du vel allerede gjordt Gratulerer så masse, fint navn forresten også =D> Når kan dere få henne hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 gratulerte deg på dyrenett, men får gjøre det igjen, GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 Åh så kjekt å høre!!!!!!!! Banana GRATULERE Banana Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 Grattis, så moro da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 får en hund til selv, nå vicky får valpene. Skal beholde en tispe som skal brukes i avl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 20. Juni 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 Takk for gratulasjoner:D Jeg vet ikke ennå hvilken pelstype hun får, men oppdretter tror det blir wavy/loose curly.Vet heller ikke hvilken valp som blir min. Hun er lev. klar den 14 Aug, men vi skal dra og bli kjent med henne ca. 5 August! ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 heldig du er! Valpetiden er den beste!!! Det er så morro å besøke, og telle dagene til man får valpen hjemm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 morro! gleder meg til å se nurket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2005 Så gøy, gratulerer!! Nå er det bare to lange måneder med venting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 21. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2005 får en hund til selv, nå vicky får valpene. Skal beholde en tispe som skal brukes i avl Når skal hun ha valper da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
athene Skrevet 21. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2005 gratulere =D> blir moro og få besøke og bli kjent med nurke får du bilder må du visse dem til oss da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi Skrevet 21. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2005 :P :DENDELIG!!!! GRATULERE SÅ MYE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 21. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2005 gratulere så mye. nå er den verste ventingen over. no er det bare det gøye igjen, regner med at du skal besøken nurket før den hentes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 21. Juni 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2005 gratulere så mye. nå er den verste ventingen over. no er det bare det gøye igjen, regner med at du skal besøken nurket før den hentes. Jepp!! Som sagt har vi sommerhus i Egersund, 3 kvarter unna oppdretter. Så vi skal dra å hilse på Var senest hos oppdretter på Lørdag Jeg er så fornøyd med valg av oppdretter. Hun kan virkelig mye! Og hun visste nøyaktig når valpene kom til å komme, da hun har lang erfaring med masse ulike raser BILDER KOMMER FOLKENS! Må bare høre med oppdretter om jeg kan legge ut bilde.. Hun har de på en passordbeskyttet side skjønner dere. Noen valpekjøpere ønsket visst det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar