Gå til innhold
Hundesonen.no

Tamtamta! Valpen min er født!

Maria

Recommended Posts

Skrevet

Ja, for nå har det skjedd!!

Joysea fødte i går 9 valper, alle sorte! og ja, det kom 3 sorte tisper. En av dem blir min!! Lille Chessea er født! =D Så nå blir det nok ei liten Portugisisk vannhundtispe på meg i midten av August!

I CAN'T WAIT!!!

Se mer på min hjemmeside:

www.geocities.com/portismaria <- Skriv gjerne i Gjesteboka ;)

Det kommer bilder snart!

Skrevet

Så gøy!!!

:P =D> =D> :P

endelig, etter laaangt ventetid!! Du må jo sveve på noen rosa skyer du nå da! :P

Lykke til!!!! ;)

Skrevet

Ååå, så gøy!!! ;)

Ble skikkelig glad på dine vegne nå, er bare å begynne å telle dagene nå, kjøpe utstyr og lese, masse, masse, men det har du vel allerede gjordt :P

Gratulerer så masse, fint navn forresten også :wink: =D>

Når kan dere få henne hjem?

Guest Vicky
Skrevet

får en hund til selv, nå vicky får valpene. Skal beholde en tispe som skal brukes i avl ;)

Skrevet

Takk for gratulasjoner:D

Jeg vet ikke ennå hvilken pelstype hun får, men oppdretter tror det blir wavy/loose curly.Vet heller ikke hvilken valp som blir min.

Hun er lev. klar den 14 Aug, men vi skal dra og bli kjent med henne ca. 5 August! ;);)

Guest Vicky
Skrevet

heldig du er! Valpetiden er den beste!!! :P Det er så morro å besøke, og telle dagene til man får valpen hjemm.... ;):P

Skrevet

gratulere så mye.

nå er den verste ventingen over. :wink: no er det bare det gøye igjen, regner med at du skal besøken nurket før den hentes. :wink:

Skrevet
gratulere så mye.

nå er den verste ventingen over. :wink:  no er det bare det gøye igjen, regner med at du skal besøken nurket før den hentes. :wink:

Jepp!!

Som sagt har vi sommerhus i Egersund, 3 kvarter unna oppdretter. Så vi skal dra å hilse på :P

Var senest hos oppdretter på Lørdag :P Jeg er så fornøyd med valg av oppdretter. Hun kan virkelig mye! :P Og hun visste nøyaktig når valpene kom til å komme, da hun har lang erfaring med masse ulike raser ;)

BILDER KOMMER FOLKENS!

Må bare høre med oppdretter om jeg kan legge ut bilde.. :P Hun har de på en passordbeskyttet side skjønner dere. Noen valpekjøpere ønsket visst det.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Takk. Er ikke så flink i norsk.
    • Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...