Gå til innhold
Hundesonen.no

Dumme gamle damer


magicka

Recommended Posts

Satt og spiste frokost utenfor Meny idag, så kommer det en dame, ca. i 50 års-alderen, med en ca. 4 år gammel jentunge. Så begynner hun å prate om (til en dame hun kjenner) at hun skal passe hund et par uker, en sånn mini-hund...

"Hva heter de greiene igjen? Åh ja, sånn Chivua...." ;)

Skal bare passe den for ungen sin skyld, så jentungen kan leke med den... STAKKARS hund, ungen er gal, hun løp rundt og slo på alle stolene og ropte til både meg og mange andre.... ;)

Så sier damen de rosende ord.... "Det er jo bare et sånt leketøy!" Aaaaaaarg! :angry2:

Kan noen forklare meg hvor grensen for leketøy går? ;)

Dumme, gamle nekedamer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg faktisk ikke hadde snakket til denne damen jeg.. Det der hørtes jo relativt skummelt ut, både for hund og barn.. Og utrolig kjipt for eierne...

Herregud for en verden vi lever i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, hørtes ikke bra ut!

Selv ville jeg sagt ifra- men når jeg er sint eller ergelig, sier jeg det jeg mener... Har litt temperament ja, men det sørger for at jeg sier det jeg vil også :P Men vil ikke si ting som sårer folk, det er jeg ikke flink til :)

Leketøy grensen synes jeg går- om man kan ta leken slenge den oppi lufta, ta den i do og sånne ting barn kan finne på, uten at leken får vondt! Der er grensen :P

Men 50 er ikke gammelt, synes at når man er oppi 75- da begynner man å dra på åra... B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff!

Det er akkurat som for noen dager siden..Jeg kommer gående med Pito, så går det en dame med to unger forbi..Og når hun ser Pito så sier hun til ungene "å se den søte hunden, det er jo slik man putter i vesken"

og da roper jeg etter henne "NEI det er IKKE en slik man putter i vesken!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo lure på hvordan hundene kommer til å ende opp dersom denne utviklingen fortsetter.

De går vel en usikker fremtid i møte mange av dem uansett, en mote varer som kjent ikke evig og hva gjør de med chi'ene sine som ikke kan brukes lengre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De går vel en usikker fremtid i møte mange av dem uansett, en mote varer som kjent ikke evig og hva gjør de med chi'ene sine som ikke kan brukes lengre da?

Uff, tør ikke tenke på det... Synes det er fælt med avisoppslagene om de minihundene, og værre skal det bli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...