Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg henter hund i slutten av august!


Rosin

Recommended Posts

Henter hjem ei lita lundehundtispe i slutten av august, samtidig med at jeg flytter til Telemark. :P

Min aller første hund. HYL! Er litt småskjelven og nervøs og i sjokktilstand her... sitter og småfniser for meg selv. Håper alt går bra! Gleder meg! :P

(For de som måtte lure - pga mitt evige gnål om mynder :P - ja, det blir nok fremdeles sloughi. Men det er en god stund til)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Henter hjem ei lita lundehundtispe i slutten av august, samtidig med at jeg flytter til Telemark. :P

Min aller første hund. HYL! Er litt småskjelven og nervøs og i sjokktilstand her... sitter og småfniser for meg selv. Håper alt går bra! Gleder meg! :P

(For de som måtte lure - pga mitt evige gnål om mynder :P - ja, det blir nok fremdeles sloughi. Men det er en god stund til)

så gøy å høre. Går nok bra skal du se. forventer at du legger ut bilder snart også :P

Lykke til som kommende hundeeier :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Du må vel være en av de mest forberedte hundeeiere noensinne, så aktiv som du har vært på diverse fora (ihvertfall de to jeg også er medlem av.. ;) ).

Lykke til og kos deg masse med hunden!

PS: Jeg var også student og fersk hundeeier! For meg var det en perfekt kombinasjon, så det går sikkert glimrende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...