Rosin Skrevet 23. Juli 2006 Rapporter Skrevet 23. Juli 2006 Henter hjem ei lita lundehundtispe i slutten av august, samtidig med at jeg flytter til Telemark. Min aller første hund. HYL! Er litt småskjelven og nervøs og i sjokktilstand her... sitter og småfniser for meg selv. Håper alt går bra! Gleder meg! (For de som måtte lure - pga mitt evige gnål om mynder - ja, det blir nok fremdeles sloughi. Men det er en god stund til)
Wanderlust Skrevet 23. Juli 2006 Rapporter Skrevet 23. Juli 2006 Henter hjem ei lita lundehundtispe i slutten av august, samtidig med at jeg flytter til Telemark. Min aller første hund. HYL! Er litt småskjelven og nervøs og i sjokktilstand her... sitter og småfniser for meg selv. Håper alt går bra! Gleder meg! (For de som måtte lure - pga mitt evige gnål om mynder - ja, det blir nok fremdeles sloughi. Men det er en god stund til) så gøy å høre. Går nok bra skal du se. forventer at du legger ut bilder snart også Lykke til som kommende hundeeier
Wheaten terrier Skrevet 23. Juli 2006 Rapporter Skrevet 23. Juli 2006 Så gøy da! Lykke til med valp om en måned! Gleder meg til å høre mer om valpen
Rosin Skrevet 23. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Juli 2006 Takker for det. Bilder blir det nok plenty av ja. Har ikke helt innsett det enda jeg ... Det hele virker litt uvirkelig enda.
Rosin Skrevet 23. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Juli 2006 Takk Hun er fra en dame i Trofos. (Hvilket betyr: Laaang togreise når jeg skal hente henne! )
zorbas Skrevet 23. Juli 2006 Rapporter Skrevet 23. Juli 2006 Så spenndene med Norsk Lundehund :-) De er kjempe nydelige! Gratulerer så kjempe masse.
Maria Skrevet 23. Juli 2006 Rapporter Skrevet 23. Juli 2006 Gratulerer så mye! Du fortjener det, så mye som du har skrevet og interessert deg på hundefora i så lang tid.. Norsk Lundehund er en spennende rase også!
Kjerstii Skrevet 23. Juli 2006 Rapporter Skrevet 23. Juli 2006 Morro med val da Gratulerer og lykke til
Carina Skrevet 24. Juli 2006 Rapporter Skrevet 24. Juli 2006 Gratulerer, Frøydis! Må få se bilder etterhvert. ^_^
Mirai Skrevet 25. Juli 2006 Rapporter Skrevet 25. Juli 2006 Spennende Kan tenke meg du gleder deg, så lenge som du har snakket om dette!
bollolf Skrevet 25. Juli 2006 Rapporter Skrevet 25. Juli 2006 Så utrolig heldig du er.. skjønner at du er litt "shaky" for å si det sånn.. det hadde jeg også vært.. Lykke til med hunden.. klem
victoria_e Skrevet 25. Juli 2006 Rapporter Skrevet 25. Juli 2006 Gratulerer så mye med din kommende valp Lykke til
Mud Skrevet 25. Juli 2006 Rapporter Skrevet 25. Juli 2006 Endelig! Og så lundehund! De er superfascinerende skapninger, en slags high - tec hund med helt egne egenskaper Synd ikke flere for øynene opp for de skjønne skapningene. Grattis!
Knøttene Skrevet 25. Juli 2006 Rapporter Skrevet 25. Juli 2006 Gratulerer så mye! Du må vel være en av de mest forberedte hundeeiere noensinne, så aktiv som du har vært på diverse fora (ihvertfall de to jeg også er medlem av.. ). Lykke til og kos deg masse med hunden! PS: Jeg var også student og fersk hundeeier! For meg var det en perfekt kombinasjon, så det går sikkert glimrende!
linniogamy Skrevet 25. Juli 2006 Rapporter Skrevet 25. Juli 2006 gratulerer så masse lykke til med hunden
Shortybebeh Skrevet 26. Juli 2006 Rapporter Skrevet 26. Juli 2006 Grattis! Jeg vet hvordan du har det! I dag er det 14 dager til jeg henter min! Lykke til med den lille!
Blackburn Skrevet 26. Juli 2006 Rapporter Skrevet 26. Juli 2006 Så gøy! Gratulerer på forskudd... Misunner deg valpen, men ikke ventetiden Bare sånn at du husker det- bilder!
Renate A Skrevet 26. Juli 2006 Rapporter Skrevet 26. Juli 2006 Grratulerer kjempe masse, blir morro og se bildet. Bor du her på Bekkestua ennå?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar