>Lene< Skrevet 22. Juli 2006 Rapporter Skrevet 22. Juli 2006 Kjempefin hjemmeside. Eneste jeg synes var at teksten var litt svak og vanskelig å lese. Og så kom jeg ikke inn på gjesteboken.
Tine Skrevet 22. Juli 2006 Rapporter Skrevet 22. Juli 2006 Kjempe fin syns jeg og, er ikke så begeistra for rosa men her funket det kjempe bra Jeg kommer heller ikke inn på gjesteboka di
Taz Skrevet 22. Juli 2006 Rapporter Skrevet 22. Juli 2006 Utrolig fin side.. Men må si meg enig med Lene, teksten var for vanskelig å lese.
HegeK Skrevet 23. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Juli 2006 Var teksten vanskelig å lese pga fonten eller fargen? Burde jeg ha fikset begge kanskje? Har ikke funnet gjesstbok uten reklame enda, derfor dere ikke har kommet inn
TineSimbaNana Skrevet 23. Juli 2006 Rapporter Skrevet 23. Juli 2006 Syns siden er kjempe flott kan jeg linke?
Tine Skrevet 23. Juli 2006 Rapporter Skrevet 23. Juli 2006 Du kan jo søke på goggle etter free guestbook kommer en del opp da hverfall
>Lene< Skrevet 23. Juli 2006 Rapporter Skrevet 23. Juli 2006 Var teksten vanskelig å lese pga fonten eller fargen? Burde jeg ha fikset begge kanskje? Har ikke funnet gjesstbok uten reklame enda, derfor dere ikke har kommet inn Ser at du har endret fonten og fargen på siden. Synes det var mye lettere å lese nå. Jeg har en gjestebok som er uten reklame; A Free Guestbook Er veldig fornøyd med den gjesteboken.
Maria Skrevet 24. Juli 2006 Rapporter Skrevet 24. Juli 2006 Veldig søt hjemmeside, absolutt.. Har ikke noe å pirke på for øyeblikket i alle fall
Ingvild Skrevet 24. Juli 2006 Rapporter Skrevet 24. Juli 2006 Fin side, men: - Fonten (bortsett fra på forsiden, "nettdesign" og "om oss") er vanskelig å lese, man må konsentrere seg en del om å lese den og sånn bør det ikke være. - På alle sidene hvor det er scroll ser siden rar ut i Firefox. Bakgrunnsbildet i iframen hvor teksten er kommer om og om igjen nedover, og det ser litt rart ut.
HegeK Skrevet 24. Juli 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juli 2006 Da skal jeg endre fonten... Ang firefox så visste jeg ikke at det fantes... Har sett siden min i det nå. Og den var ikke like lekker nei... Det må jeg få ordna opp i. Takk for tipset!
HegeK Skrevet 3. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 3. August 2006 Nå har jeg gjestebok. Blr glad for hilsen Ellers så klarer jeg ikke å ordne sden slik at den blir fin i firefox <_< Noen tips?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar