Gå til innhold
Hundesonen.no

Toskete/Tåskete gjestebok-spammer


Maria

Recommended Posts

Ja, nå går jeg gjennom min egen og andre gjestebøker og ser at flere har fått kødde-meldinger i sin gjestebok. Blant annet er den i Julie (IW) sin ganske stygg. Flere som har opplevd det samme de siste to dagene? Blir så forbannet over at noen har så lite å bruke fritiden sin på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå går jeg gjennom min egen og andre gjestebøker og ser at flere har fått kødde-meldinger i sin gjestebok. Blant annet er den i Julie (IW) sin ganske stygg. Flere som har opplevd det samme de siste to dagene? Blir så forbannet over at noen har så lite å bruke fritiden sin på.

Har ikke opplevd det de to siste dagene, men det var en som var skikkelig ufin i lillesøstra mi sin gjestebok for ikke så lenge sida.. Er så unødvendig syns jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke en som var slem eller noe sånt, men det er visst flere enn meg som gar fått litt snodige meldinger i GB i det siste. Blant annet så jeg at Line og Julie hadde, så jeg lurte på om det kanskje kunne være samme person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg så etter nå og oppdaget at mange (tror de er herfra de fleste :icon_redface: ) har lagt igjen koselige meldinger!

Var inne på Julie sin side og så hva du mente. Noe så simpelt!! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg så etter nå og oppdaget at mange (tror de er herfra de fleste :icon_redface: ) har lagt igjen koselige meldinger!

Var inne på Julie sin side og så hva du mente. Noe så simpelt! :icon_redface:

Ja, man skjønte hva vedkomne hadde referert til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja en skal vel kunne slette innlegg i gjesteboken? Det går ihvertfall fint på min. Kan også se ip adresse.

Men at folk i det hele tatt gidder å skrive slike innlegg...! :icon_redface:

Er vel de som ikke har bedre ting å bruke tiden sin på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,da burde de virkelig bare latt vær! Utrolig provoserende! Hvet ikke hvordan jeg hadde reagert om noen gjorde det i min gjestebok, som ligger til rette for alle som vil lese.. :icon_redface: ydmyket og lei meg hadde jeg blitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. det innlegget i min gjestebok, så ikke bry dere. Jeg vet hvem det er, og det er ikke et hånlig innlegg, det er humoristisk :icon_redface: Men jeg skjønner at det er vanskelig å forstå for de som ikke vet det! :icon_redface:

Fant ikke den i Line sin, er den slettet..? Hva stod det?

EDIT: Den styggeste gjestebokmeldingen jeg har fått er faktisk en som ser helt snill og grei ut, men som kommer fra en person som blant annet har kommet med trusler mot meg.. Så det er ikke alltid så lett å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. det innlegget i min gjestebok, så ikke bry dere. Jeg vet hvem det er, og det er ikke et hånlig innlegg, det er humoristisk :mellow: Men jeg skjønner at det er vanskelig å forstå for de som ikke vet det! :icon_redface:

Fant ikke den i Line sin, er den slettet..? Hva stod det?

EDIT: Den styggeste gjestebokmeldingen jeg har fått er faktisk en som ser helt snill og grei ut, men som kommer fra en person som blant annet har kommet med trusler mot meg.. Så det er ikke alltid så lett å se!

jeg skulle til og si at det ikke var så stygt, mer humoristisk :lol: men var litt redd jeg ble sett på som en med SYK humor :icon_redface:

Kanskje jeg har det også da ;) men men...

Har ikke fått noen sånne meldinger i gjesteboka. (heldigvis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...