Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff


vikan

Recommended Posts

Noen som har forslag til sted?

-------------------------------------------------------------------------------------

*Humdebump*

Ja, det ble jo ikke så mye ut av denne tråden, men jeg lurte på om noen kunne tenke seg et treff i løpet av måneden?

*dobbelpost slått sammen av mod. Charleen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Kommer ann på hvor, om jeg har tid, og hvor mange som vil ;)

Jeg skal på valpekurs med Prince framover, så jeg vet ikke om det blir tid da... skal følge med i tråden her, og se hva som skjer ;)

Ps: Lørdag om en uke mellom 11.00 - 15.00 er det åpen dag hos doktor dyregod i Grini næringspark (i Bærum rett ved Oslo) kanskje noen skal dit? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har dere funnet ut hvor? Jeg henger meg nok på så lenge det ikke blir de to ukene etter høstferien. Og så lenge det kommer på en ukedag, og ikke i helga. Og etter skole tid :D Mange krav men. hehe.,

Kan jo si den og den dagen i den uka, de som kan sier ja, og blir vi for få så prøver vi med en ny dag :D Ellers tror jeg aldri sdet blir noe av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere funnet ut hvor? Jeg henger meg nok på så lenge det ikke blir de to ukene etter høstferien. Og så lenge det kommer på en ukedag, og ikke i helga. Og etter skole tid :D Mange krav men. hehe.,

Kan jo si den og den dagen i den uka, de som kan sier ja, og blir vi for få så prøver vi med en ny dag :D Ellers tror jeg aldri sdet blir noe av :)

God idé.

Det passer best for meg på torsdager. På mandager og onsdager er vi på kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holder fortsatt på ved Hvaltjern/Fetsund, men vi holder på å bytte til torsdager, så det blir vel noe 18.30 i dag. Vært moro med fler. Se hjemmesiden min for detaljer etc.

skulle gjerne hvert med på de treffene, men blir nok litt dyrt ta buss om jeg må betale for pelsen min :o For ellers hadd ejeg blitt med hver gang :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...