Renate A Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2006 Noen som vet hvor mange Amerikanske Akitaer som kommer og Welsh Corgi Pembroke?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2006 Jepp, rasespesial samme helga Terrieren er på lørdag. Mange for meg som har stilt alene hver gang utenom en, det var NKK Kristiansand og der var det 5 Så moro! Skal jammen se om vi kan dra og se på ja, vi er ikke påmeldt selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 27. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2006 jeg har lyst til å komme å se på! hvis jeg får med meg noen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2006 Noen som vil sjekke borzoi får meg?? får ikke åpnet opp.. Og når de skal gå? Og hvor mange det er? Og fransk bulldog og saluki? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest cavkooik Skrevet 28. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2006 Noen som vet hvor mange Amerikanske Akitaer som kommer og Welsh Corgi Pembroke?? American Akita: 18 stk Welsh Corgi Pembroke: 21 stk Noen som vil sjekke borzoi får meg?? får ikke åpnet opp.. Og når de skal gå? Og hvor mange det er? Og fransk bulldog og saluki? Borzoi: Lørdag ring 14 kl. 1000, 12 stk Fransk bulldog: Lørdag ring 21 kl 0900, 29 stk Saluki: Lørdag ring 25 kl. 1000, 32 stk Også er det 80 cavalierer da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 28. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2006 Jeg kommer nok, skal ta med Elwira for sosialisering. Vet ikke om jeg kommer begge dagene eller bare den ene. Får se litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 28. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2006 Er det ingen som kommer på søndag? Virker som om alleher skal se eller stille på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 28. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2006 Jeg kommer for å se på begge dagene. Jeg må bare huske å kjøpe togbilletter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 28. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2006 Er det ingen som kommer på søndag? Virker som om alleher skal se eller stille på lørdag Jeg skal stille Mini på søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2006 Er det ingen som kommer på søndag? Virker som om alleher skal se eller stille på lørdag Siller søndag jeg også. Blir der hele dagen for å se NM i Lp også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deco Skrevet 28. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2006 Vi skal gå agility lørdag.. 14 i ag L-1 og 15 i hopp L-1.. Kanskje vi skal vurdere å ta opprykket til klasse 2 i ag.. Søndagen er det utstilling. 25 japanere påmeldt og de er siste rasen i ringen.. Ser ut som det ikke kræsjer med portisen Benedicte, så da kan du vel gå med den lille pelsdåtten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 28. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2006 Er det ingen som kommer på søndag? Virker som om alleher skal se eller stille på lørdag jeg skal hvertfall komme på søndag vil jo se nm i LP. Men blir nok en tur på lørdag også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Er det ingen som kommer på søndag? Virker som om alleher skal se eller stille på lørdag Jeg skal stille på søndag.. :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Skal stille saluki og fransk bulldog lørdag :angry: Kommer til å sitte å være ringside-bitch under junior handlingen både lørdag og søndag Har egentlig ikke lyst til å dra dit søndag for en veldig god kompis av meg flytter da meeen lille Line klarer visst ikke reise alene Blitt litt for knytta til meg du Line Edit: Line, du skal stille puddel ene dagen sier jeg jo! Hør på handler-læreren din nå Ingen går flottere med puddel enn du sexy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Vi skal gå agility lørdag.. 14 i ag L-1 og 15 i hopp L-1.. Kanskje vi skal vurdere å ta opprykket til klasse 2 i ag.. :angry: Søndagen er det utstilling. 25 japanere påmeldt og de er siste rasen i ringen.. Ser ut som det ikke kræsjer med portisen Benedicte, så da kan du vel gå med den lille pelsdåtten? Da ser jeg deg vel. Vi skal også gå Ag Lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Skal stille saluki og fransk bulldog lørdag :angry: Kommer til å sitte å være ringside-bitch under junior handlingen både lørdag og søndag Har egentlig ikke lyst til å dra dit søndag for en veldig god kompis av meg flytter da meeen lille Line klarer visst ikke reise alene Blitt litt for knytta til meg du Line Edit: Line, du skal stille puddel ene dagen sier jeg jo! Hør på handler-læreren din nå Ingen går flottere med puddel enn du sexy Line har jo egentlig meg der som kan passe (og kjefte) på hu da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deco Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Da ser jeg deg vel. :angry: Vi skal også gå Ag Lørdag. Det gjør du nok. Du går i mellom med Oscar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Det gjør du nok. :angry: Du går i mellom med Oscar? Jupp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 29. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2006 Jeg kommer begge dagene jeg! Skal titte på wheaten terrierne :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambii88 Skrevet 30. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2006 Line har jo egentlig meg der som kan passe (og kjefte) på hu da Line er miiiiiiiiin og bare min B) Stakkars Line, aner fred og ingen fare i Danmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 30. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2006 Begynner så smått å lure på om jeg skal skaffe meg en handler jeg.. Hehe. Men vi får se. Kanskje jeg og pelsen blir flinkere etter leiren. Hvis ikke, bare meld deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 30. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2006 Line er miiiiiiiiin og bare min B) Stakkars Line, aner fred og ingen fare i Danmark okå da, men jeg må allikevel be hu skjerpe seg... B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 30. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2006 Oi, det var mange portiser. Prince er meldt på, så jeg tar han med Maria: Hvis du fortsatt vil at noen andre skal handle henne etter leiren, så kan jeg prøve å gå med henne .. hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 30. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2006 Jeg ser handler bitchene har vært på færde her Kristine har lagt meg for hat og Guro er en streng lærer, huff, hvordan skal det gå! EDIT: Hvor mange PM puddler? (dverg og stor) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 30. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2006 Jeg ser handler bitchene har vært på færde her Kristine har lagt meg for hat og Guro er en streng lærer, huff, hvordan skal det gå! EDIT: Hvor mange PM puddler? (dverg og stor) Dverg 8, stor 19... hirr hirr, nei er evigglad i deg line Men nå må du skjerpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar