Line_ Skrevet 3. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2006 Ja, hvem kommer og hva skal dere gå? Jeg skal gå JH der, den ene dagen med salukien Kira til Guro, den andre dagen vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 3. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2006 Kommer, Oscar i eksteriør ene dagen og JH, skal nok gå med Oscar hvertfall en av dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 3. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2006 Vi er påmeldt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 3. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2006 Jeg kommer. Jeg skal gå med nuffe den ene dagen i hvert fall (JH). Kan hende jeg tar med portis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Miko er påmeldt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Kommer nok og ser på, men vet ikke om Mona blir med. Kommer an på transporten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Usikker... Klarer ikke bestemme meg. I tilfelle blir det Saetai Åpen Unghund og muligens Jóga i AG, men det blir nok påmelding i siste stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Vi går forhåpentligvis Agility der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 4. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Vi går forhåpentligvis Agility der. Ja, hvordan gikk det på debuten deres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Begge hundene skal stilles og Blondie skal gå agility, hopp og mulig lag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Ja, hvordan gikk det på debuten deres? Kremt.. ikke så bra! Han løp ut av ringen begge ganger.. den damegale bikkja mi måtte jo bare bort å snuse på ei tispe må skjønne. Og andre gangen sto det ei løpetispe ved start... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Ja, hvem kommer og hva skal dere gå? Jeg skal gå JH der, den ene dagen med salukien Kira til Guro, den andre dagen vet jeg ikke Jeg skal stille et av mine "avkom" fra siste kull (Junior kl) Junior handling ser så gøy ut, desverre fikk jeg aldri riktig begynt med det selv.. Hvorfor stiller du ikke med din egen den andre dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 hvis noen vil låne ut hund til meg i juniorhandling på søndagen, så er det bare til å skrike ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Jeg har nok ikke tid og penger til å drå Skulle ønske jeg kunne dratt og stilt i agility.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 hvis noen vil låne ut hund til meg i juniorhandling på søndagen, så er det bare til å skrike ut Ser du har stilt Basenji før, så om du vil prøve deg på dette igjen bør da det kunne la seg ordne Den som egner seg best er nok Echo (dersom hunden ikke må være over 9 mnd?); Han er bare 7-8 mnd på dette tidspunktet, men er allerede godt kjent "i ringen", og oppfører seg fint. Lett å korrigere (mht stilling etc) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Ser du har stilt Basenji før, så om du vil prøve deg på dette igjen bør da det kunne la seg ordne Den som egner seg best er nok Echo (dersom hunden ikke må være over 9 mnd?); Han er bare 7-8 mnd på dette tidspunktet, men er allerede godt kjent "i ringen", og oppfører seg fint. Lett å korrigere (mht stilling etc) Ja, det hadde i så fall vært supert! edit: jeg skal sjekke reglene for alder nå edit2: Det stod ingenting om alder på hunden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Skriver personlig mld til deg , jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Selvsagt! Det er jo bare på "andre siden" av dalen her hjemme Blir bare utstilling på oss på søndagen også går vell resten av dagen til å titte på NM finalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Heisann Vi skal stille :-) Vi har også alltids en boxer og låne bort til junior handling, de er veldig hva skal jeg kalle det ring vante hehe.. Siden vi så og si bor på utstillinger. Så om noen vil prøve en utfordring med boxer er det bare og si i fra :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Har meldt på mini, og på søndagen skal det være norfolk/norwich spesial Gruer med allerede til begge dagene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Jeg skal til Bjerke. Skal ikke stille, og Tinka blir igjen her i Trondheim (hun får antageligvis løpetid på den tida, og når jeg ikke har med henne får jeg bodd hos besteforeldrene mine). Skal bare se på og treffe kjente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 hvis noen vil låne ut hund til meg i juniorhandling på søndagen, så er det bare til å skrike ut Du har alltids Saeta Dommeren som dømmer på søndag dømmer (og eier) sheltie også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Jeg skal, stille Serr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Loke skal stilles! Jeg skal sansynligvcis være skriver under NM LP så Loke blir Hilde sin hund for helgen B) Labbis : Du kan jo få bryne deg på en sær belger? kanskje du får pluss poeng for eksentrisk hund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Casper Skrevet 4. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2006 Jeg kommer.Skal stille lillegutt i juniorklasse.Gruer meg som en unge på første skoledag...blir så nervøs på de store utstllingene,men det er godt å ha en hund som tar det hele med knusende ro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar