Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor


Taz

Recommended Posts

Hvor gjør dere av hunden mens dere spiser?

Og når dere har gjester og skal spise?

Har dere den på eget rom osv?

På gulvet :D Hun går hvor hun vil. Har aldri fått mat ved bordet, så hun tigger ikke. Ligger bare og slapper av, eller leker seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gjør dere av hunden mens dere spiser?

Og når dere har gjester og skal spise?

Har dere den på eget rom osv?

Når vi spiser så ligger Goshi inne på stuen. Og når vi har gjester og skal spise så ligger hun på stuen da og. Hun vet at det er strengt forbudt å tigge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftest legger hun seg under spisebordet, eller så går hun ute på kjøkkenet for å se om vi har glemt av noe mat på benkene.

Hvis hun blir alt for overivrig når vi får gjester hender det at vi setter henne ned i bingen hennes (som hun ligger i om natten og når hun er hjemme alene).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... Nå rekker jo Mona godt over stuebordet som er lite og rundt, så skal vi spise der, så må hun enten bare holde seg unna om hun klarer det, eller sove.. hehe.. Men kjøkkenbordet er fremdeles høyt nok :D Hun tigger ikke da, har jo aldri fått noe fra et bord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eso går også hvor han vil hen. Har aldri tigget ved matbordet, siden han aldri har fått mat derifra.

Som oftest så ligger han på kjøkkengulvet å ser på oss, er på stua å leker, eller ligger å sover når vi spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tini er jo en matmoms da. Hun har aldri fått mat fra boret men sniker seg bortom å tigger. Prøver å lære henn å ikke gjøre det. Hun er flink noen ganger. Når vi har gjester så prøver jeg først. Tigger hun for mye er hun i buret eller på et av rommene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diego er på kjøkkenet med oss. Eller han er der han vil være.

Han tigger egentligt ikke.. Sitter å ser på deg i 2-3 minutter før han finner ut at han ikke får noe, så går han og legger seg..

Feiret bursdagen til mor mi og meg på søndag.

Og når vi skulle spise ba tanten min om at jeg skulle ta Diego på gangen.. Ble faktisk ganske fornærmet da.. :)

Han er jo bare valp, også tigger han tross alt ikke.

Hun har hund selv. (eller typen hennes) En engelsk setter.

Dere syns sikkert det ikke er noe å bli fornærmet over, men jeg ble det.

og har aldri likt hu tanten min uanz. Var jo min bursdag og.

Men det endte alså opp med han på gangen, og jeg sur.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...