tm100021 Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 Jeg stod i ALLE fag.. Med 50 dager og 259 timer fravær så stod jeg i alt... Ikke verst det, og... Karakterene mine var ikke så ille eller... Tenk om jeg kommer i alle timer neste år, kanskje jeg får toppkarakterer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 Wow, du har mey fravær... Og jeg som syntes jeg hadde mye med mine usle 2 dger og 25 timer. Men gratulerer at du stod i alle fagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 gratulerer!! ikke verst med så mye fravær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina&Chica Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 Trodde ikke det var mulig jeg, å stå med så mye fravær..!?? Men du har vel sikkert en grunn til det da! Gratulerer i alle fall, det viktigste er å stå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 Bra at du sto i hvertfall Jeg tror jeg hadde 5 dager og 18 timer! Også av karakterer fikk jeg 14 femmere, 1 sekser, 6 firere og 3 treere (en av dem fikk jeg fordi jeg "ikke" hadde levert en bok, noe jeg faktisk hadde gjort!). Fikk bl.a. femmere i Gym, Tysk, Matte og Kunst og håndtverk Fikk sekser i geologi (en del av naturfag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 Utrolig flott at du bestod! Du får møte opp hver dag til neste år Jeg selv har ikke fravær, ikke fordi jeg er spesiellt flink men fordi jeg liker meg på skolen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackburn Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 Gratulerer med at du stod i alle fag! Med så mye fravær ville de fleste stryket i de fleste fag tror jeg... Dette gjelder visst ikke deg B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 Jøss, trodde ikke det gikk an jeg. Å stå med så mye fravær. Fikk to fraværsdager eller noe, husker ikke helt. Fikk tre i gym, seks i bokmål, krl, naturfag, samfunnsfag og skriftlig eksamen (engelsk), og fem i resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 Og jeg synes at jeg hadde mye fravær?! 14 dager og 11 timer hadde jeg. Men 9 dager og 7 timer var såkalt "godkjent" fravær pga. idrett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 Hehe, neste år kommer du i ALLE dager, i ALLE timer, også får du sånt fint gavekort du også.. Som du må gå opp på scenen, foran alle, og hente.. (HELDIGVIS har jeg 5 dager og 27 timer fravær, så jeg slapp det! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina&Chica Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 Jøss, har alle hatt siste skoledag i dag?? Jeg har det i morgen jeg.. Men vet jeg får 4 i naturfag og matte, 5 i sosialfag og 6 i humanbiologi og helsefag.. Så det blir spennende å se hvordan de andre karakterene er i morgen ..men har gått opp i 3 fag i hvert fall da og så har jeg 5 dager og 3 timer fravær.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 Jøss, har alle hatt siste skoledag i dag?? Jeg har det i morgen jeg.. Jeg hadde siste skoledag på onsdag i forrige uke, selv om den offesielle siste skoledagen er idag. Karakterene fikk vi for ca 1 og 1/2 uke siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 Jeg hadde 6 dagers fravær. Fikk 13 femmere og 2 firere. Selv om jeg ikke kan forstå hvorfor jeg fikk 5 i tysk muntlig, kunst og håndverk, heimkunnskap og engelsk skriftlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 Herrejesus så masse fravær du har. Har du vært på skolen i det hele tatt? Jeg hadde 10 dager og 10 timer fravær og fikk 4 i snitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 Får karakterene i morgen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 Heldig du da Jeg har vært på skolen 8 ganger x 2 timer siden februar Men det er pga at jeg har ME Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 Så bra du fikk bestått i alle fag da På vgs, første året så hadde jeg 55dager og 113 timer og de sa jeg ikke fikk bestått i alt fordi jeg hadde gått glipp av så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 andre året på videregående hadde jeg 92 dager fravær eller no sånt no jeg... men strøyk vel bare i et fag tror jeg! da skjønte jeg at det var på tide med et "friår" på folkehøgskole! gratulerer med bra resultat alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cl Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 hmmmm. Dette sier enten veldig mye om deg, eller veldig mye om kravene til bestått på din skole...... mh cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 Grattis! Jeg hadde 1 fraværsdag og 2 enkelttimer.. Forøvrig fikk jeg seks 5'ere, en 3'er og en 4'er. Helt ok... Fikk 4,6 i snitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 hmmmm. Dette sier enten veldig mye om deg, eller veldig mye om kravene til bestått på din skole...... mh cl hvis den var ment til meg, så var det grunner til at jeg var så lite på skolen, så de var litt greie mot meg. men sa ikke at jeg fikk gode karakterer. bare at jeg sto i det meste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackburn Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 siden mange brifer over karakterer her Må jo si at jeg fikk 6 i heimkunnskap (som er standpunkt)- var to stk på skolen som fikk det Resten av karakterene sier jeg ikke noe om B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 Hvordan sjekker dere hvilket snitt dere får? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 Plusse alle karakterene og dele på antall fag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 22. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Juni 2006 Plusse alle karakterene og dele på antall fag. Ja, så langt forstår jeg Men si når du har 5+ 4- osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar