Gå til innhold
Hundesonen.no

Rare sitte/ligge stillinger?


Ane_

Recommended Posts

Har hundene deres noen rare stillinger de pleier å sitte/ligge i?

Solo sitter sånn her i sofan.. Hehe.. Alle ler av henne og sier at hun ser ut som et barn... :)

Solositter.jpg

Hun har flere andre stillinger også, men jeg tok dette i går og syns det var litt morsomt.. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Spesielt rare liggestillinger har hun vel ikke, annet enn å ligge på ryggen og snorke.

ryggen2.jpg

Dessuten liker hun å ligge under skrivebordet:

underskrivebord.jpg

Det hender hun setter seg ned i trappa:

trappa.jpg

Men Tinka sitter i spagaten! Fant ikke så veldig mange bra bilder av det akkurat nå, men du ser det så vidt. En god del av dere som har møtt Tinka har sikkert sett hennes vakre sittestilling...:

hode2.jpg

sittermedkappe.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chessea pleier å stå på to på verandaen. I sofaen pleier hun også å sitte som et barn, med tunga hengende halvveis ut av munnen. Og når hun sover pleier hun å ligge på ryggen. :wub: Og ikke minst: Hun pleier å sitte slik som Tinka med baken på et trinn i trappa og labbene på trinnet under. Hehe.

chessea008as0tb.jpg

Chessea i sin vanlige positur på verandaen. (Tatt før hun ble klippet vel å merke)

Mer bilder ommer senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen bilder av det men de gangene Freya får ligge i sengen legger hun seg på ryggen med bakbeina utstrakt. Ser nesten ut som hun vil ligge slik vi gjør :)

På magen?

Pia ligger sånn stadigvekk. På magen med bena rett ut bak seg.

Men spagat slik som Tinka :wub: det har jeg aldri sett før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe bilde av det, men Pippin ligger ofte på ryggen mellom oss i senga, med hodet på puta og alle beina opp i lufta. Slik ligger han og snorker høyt! Jeg forstår ikke hvordan det er mulig å sove i den stillingen i det hele tatt. Innimellom velter han over på siden, og da deiser han gjerne en labb midt i fjeset på meg. Hadde han vært en grand danois eller noe annet svært hadde han vel drept meg for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Balder har en del forkjellige sitte/ligge stillinger, men her er noen av dem:

Elsker å sove med en bamse, da har han alltid hodet på den og holder den fast mellom labbene.

balderbamse.jpg

balderbamsensin.jpg

Det blir alltid litt rare stillinger når katten ligger på samme stedet.

balderpepsi-1.jpg

balderpipi.jpg

Han elsker å sole seg og hvis noen forlater solstolen så er han rask med å hoppe oppi.

balderstol.jpg

baldussen-1.jpg

Her har han ingen plass å legge hodet hihi.

Bilde5204mini.jpg

baldersitterstolen.jpg

Litt mange bilder kanskje :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Blir sonen brukt som kontaktformiddler nå igjen?? :D:(

Hadde vært morro med det første Sonenparet da :(

Jeg var mye på en chat for noen år siden der det etterhvert ble mange par, sist jeg fikk rapport hadde chatten resultert i tre babyer! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...