Gå til innhold
Hundesonen.no

Fòrings automat


Miko

Recommended Posts

Har lyst til å kjøpe sånn fòrings automat, sånn som du stiller inn kl for når den skal åpne seg.

Noen som har link til side der de selger sånne / prisen på dem i butikken?

Sånn vil jeg ha :)

Bør ikke være det merket da ;)

26133077.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man egentlig med det?? Annet enn å slippe å bøye seg ned et par ganger om dagen...

Fôring av hunden bør man vel gjøre når man er hjemme (til stede), og vil man stole på at en plastdings åpner seg riktig hver gang, ikke lukker seg like fort, etc.

Personlig kan jeg ikke se noen som helst fornuftig bruk av dette til hund, men ...

Som med alt annet er det helt sikkert en HELT annen pris hvis du kjøper dette fra en nettbutikk i utlandet. Så søk etter dette på Google - så finner du sikkert massevis av dem.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal man egentlig med det?? Annet enn å slippe å bøye seg ned et par ganger om dagen...

Fôring av hunden bør man vel gjøre når man er hjemme (til stede), og vil man stole på at en plastdings åpner seg riktig hver gang, ikke lukker seg like fort, etc.

Personlig kan jeg ikke se noen som helst fornuftig bruk av dette til hund, men ...

Spurte jeg hva dere syns?

Nei det gjorde jeg faktisk ikke!

Å hvis du må vite det så skal jeg bruke den til kattene når vi er på utstilling fra fredag til søndag.

Du skjønner jeg syns de burde ha våtfòr, ikke bare tørrfòr.

Tenkte at hvis jeg sa at dette var til kattene så var dette feilpostet, trodde ingen gadd bry seg med å forklare meg hvor lat jeg er.

Jeg klarer å bøye meg å mate dyrene mine, men det er litt vansklig å gjøre det når jeg ikke er hjemme!

Jeg er ikke ute etter å skape en "diskusjon" her.

(Om denne er feilpostet, så bare flytt den)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte jeg hva dere syns?

Nei det gjorde jeg faktisk ikke!

Å hvis du må vite det så skal jeg bruke den til kattene når vi er på utstilling fra fredag til søndag.

Du skjønner jeg syns de burde ha våtfòr, ikke bare tørrfòr.

Tenkte at hvis jeg sa at dette var til kattene så var dette feilpostet, trodde ingen gadd bry seg med å forklare meg hvor lat jeg er.

Jeg klarer å bøye meg å mate dyrene mine, men det er litt vansklig å gjøre det når jeg ikke er hjemme!

Jeg er ikke ute etter å skape en "diskusjon" her.

(Om denne er feilpostet, så bare flytt den)

Fælt til tenning da :wub:

Dette er et diskusjonsforum må vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt til tenning da :wub:

Dette er et diskusjonsforum må vite!

Ærlig talt, jeg spurte bare hvor jeg fikk kjøpt det å pris, jeg spurte ikke etter deres mening angående bruk av den :rolleyes:

Hmm..Trur kanskje at Ellos har?!

Ok, takk for svar, det skal jeg sjekke opp :):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi hissig i dag eller?

Når man først er vekke så klarer katter seg fint med "bare" tørrfór en helg også :wub: Bare et tips. Og dessuten blir våt fór dårlig av å ligge i en slik beholder i tre dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi hissig i dag eller?

Når man først er vekke så klarer katter seg fint med "bare" tørrfór en helg også :wub: Bare et tips. Og dessuten blir våt fór dårlig av å ligge i en slik beholder i tre dager...

Jeg er ikke hissig, må vel få svare sånn som dere gjør :)

Katten vår på 11 år sliter med å få i seg tørrfór, han må enten få våtfòr eller bløtet tørrfór, han kan da ikke gå uten mat i 3 dager.

Maten vil holde seg der, det er lokk, å boksene kan stå åpnet i 2-3 dager.

Å de liker best mat som har stått i romtempratur å ikke i kjøleskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja...allså det bør da gå ann og spørre slik Elin gjør og få et skikkelig svar!

det svaret fra Sussane syns jeg var unødvendig, hvorfor si det når hun bareb lurte på HVOR man får tak i den og pris? du kunne sendt henne en pm isteden for å si det offentlig. syns det var teit :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Teit", Marlene? Og var det egentlig teit å spørre om hva i allverden man egentlig skal med en automatisk fôrings"dings"?

Jeg setter et spørsmålstegn på om man skal stole på at en slik funker som den skal... OG når vi likevel er inne på temaet - om våtfôr holder seg ferskt i en slik...

Jeg sier også at jeg ikke kan se noen som helst fornuftig brukt av dette til HUND...

JEG kan da ikke vite at det er til en katt som skal være alene hjemme i dagesvis, eller... Noe som jeg forsåvidt også kan diskutere i det vide og brede - men det er slett ikke temaet her!

Jeg kommer også med forslag (tips) om at dette er troligvis mye billigere fra utlandet... Tipser innskriver om å søke på Google... Er det også "teit", Marlene?

Vet ikke helt hva ere ønsket av svar, jeg - men kan jo prøve meg igjen:

"Åh giiid - sååå kult! Tuuuuusen takk for tipset - en slik bare måååå jeg ha meg...

Men du - tenk på at slikt er myyyyye billigere å kjøpe i utlandet - så hvis du er lur så måååååå du prøve å få tak i dette på en eller annen nettforretning i utlandet (søk etter dette på Google).

kos og klem"

Ok nå?

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susanne:

Jeg er hvertfall ikke en av de katte-eierene som bare stenger pus ute å sier: "Pus kan være ute til vi kommer hjem, han er så selvstendig at han klarer seg bra"!

Sorry for at jeg spurte om et spørsmål om link og pris.

Kanskje en av moderatorene bare kan stenge tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden så hårsåre noen er da?

Slik jeg leste Susannes innlegg stilte hun bare en del spørsmålstegn ved produktet og bruken av det som hun syntes folk bør stille seg. Om folk allerede har stilt de spørsmålene, så greit, men hvis ikke, kan kanskje Susannes innlegg bidra til å finne ut om dette faktisk er et produkt de faktisk har nytte av.

Man skal tydeligvis være forsiktig med å tilby hjelp eller råd uoppfordret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kan huske jeg har sett denne i Ellos :wub:

Jeg syns Miko har et poeng :) hvorfor kan ikke folk bare bry seg om spm, og ikke hele tiden vite HVORFOR??? Vet det er et diskusjonsforum, men man kan da hvertfall diskutere ang spm, og ikke blande seg inn i hvorfor, er du lat, gidder du ikke. osv osv...

Skjønne rgodt at du reagerte som du gjorde :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kan huske jeg har sett denne i Ellos :wub:

Jeg syns Miko har et poeng :) hvorfor kan ikke folk bare bry seg om spm, og ikke hele tiden vite HVORFOR??? Vet det er et diskusjonsforum, men man kan da hvertfall diskutere ang spm, og ikke blande seg inn i hvorfor, er du lat, gidder du ikke. osv osv...

Skjønne rgodt at du reagerte som du gjorde :P

Tusen takk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers går det ann å spørre en nabo (hvis dere har noen som er til å stole på da..) om å mate katten, pleier ikke være noe problem her i hvertfall :icon_redface:

Ikke her heller :P

Jeg skal mate og gi vann til de nabo katten i to uker nå.. kjekt å hjelpe andre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Ja, sier som Jeanette. Bløtet tôrrfÔr bli dårlig av å ligge lenge.

Gi helller nøklene til en nabo/veninne og la de mate kattene.

Jeg skal også passe anbokatten snart..Tror det er i 1-2 uker.

Får 50,- dagen :icon_redface::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Susanne:

Jeg er hvertfall ikke en av de katte-eierene som bare stenger pus ute å sier: "Pus kan være ute til vi kommer hjem, han er så selvstendig at han klarer seg bra"!

Nei, du er en sånn katte-eier som stenger katten inne i tre dager og sier at "han klarer seg fint med en fôringsautomat som vi stoler på åpner seg når den skal".

Fy skam!

Ja, jeg vet utmerket godt at du ikke spurte hva jeg mente om det. Men så fikk du jaggu vite det likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du er en sånn katte-eier som stenger katten inne i tre dager og sier at "han klarer seg fint med en fôringsautomat som vi stoler på åpner seg når den skal".

Fy skam!

Ja, jeg vet utmerket godt at du ikke spurte hva jeg mente om det. Men så fikk du jaggu vite det likevel.

Er det mulig.

Jeg ser dere har diskutert inne på "Alt mulig" om denne tråden, å jeg orker rett å slett ikke blande meg.

Kan du kanskje la dette ligge nå, eller så kan dere jo f.eks starte en tråd å diskutere mitt dårlige katteholdt, da holder dere dere hvertfall til topicen.

Dere kjenner ikke meg, så ikke snakk om noe dere ikke har greie på.

Jeg skal aldri spørre et slikt irriterende spørsmål som jeg gjorde igjen.

Ja, fy skam på meg som bare lurte på link og pris!

(Er det morro å være så ekkle? For dere noe utav det? Isåfall kaller jeg det seriøse fritidsproblemer!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kjenner ikke meg, så ikke snakk om noe dere ikke har greie på.

Jeg skal aldri spørre et slikt irriterende spørsmål som jeg gjorde igjen.

Ja, fy skam på meg som bare lurte på link og pris!

(Er det morro å være så ekkle? For dere noe utav det? Isåfall kaller jeg det seriøse fritidsproblemer!)

Jeg kjenner ikke deg, men jeg vet litt om katter. Og det var såvisst forholdene til katten jeg kommenterte, at det reflekterer negativt tilbake på deg er da virkelig din egen skyld.

Nei, hvis du ikke liker at folk påpeker ting de misliker ved ditt dyrehold, får du la være å gi dem muligheten.

Jeg prøver ikke å være ekkel, jeg prøver å få deg til å forstå at katten din ikke bør være alene hjemme i tre dager, overlatt til en fôringsmaskin. Få heller noen til å passe den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke deg, men jeg vet litt om katter. Og det var såvisst forholdene til katten jeg kommenterte, at det reflekterer negativt tilbake på deg er da virkelig din egen skyld.

Nei, hvis du ikke liker at folk påpeker ting de misliker ved ditt dyrehold, får du la være å gi dem muligheten.

Jeg prøver ikke å være ekkel, jeg prøver å få deg til å forstå at katten din ikke bør være alene hjemme i tre dager, overlatt til en fôringsmaskin. Få heller noen til å passe den.

Merker jeg blir skikkelig irritert, kan du ikke LA DETTE VÆRE.

Vi har 4 ikke 1 katt, så mine 4 katter skulle være alene fra fredags morgen til søndags kveld.

Jeg skulle gi dem mat når jeg reiste, å automaten skulle åpne seg på kvelden, vi hadde folk til å se innom den på lørdags morgen å automaten skulle åpne seg på kvelden, og på søndagen kom vi hjem.

Det er da mye bedre å kunne være inne, når de har mat, vann, en seng å ligge i, å slippe å fryse eller om det skulle regne.

Jeg orker ikke diskutere dette mer så vær grei å slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg blir skikkelig irritert, kan du ikke LA DETTE VÆRE.

Vi har 4 ikke 1 katt, så mine 4 katter skulle være alene fra fredags morgen til søndags kveld.

Jeg skulle gi dem mat når jeg reiste, å automaten skulle åpne seg på kvelden, vi hadde folk til å se innom den på lørdags morgen å automaten skulle åpne seg på kvelden, og på søndagen kom vi hjem.

Det er da mye bedre å kunne være inne, når de har mat, vann, en seng å ligge i, å slippe å fryse eller om det skulle regne.

Jeg orker ikke diskutere dette mer så vær grei å slutt!

Jeg ønsker ikke å diskutere det jeg heller, overhodet ikke. Ingen tvinger deg til å svare, jeg ga deg bare min mening. Og jeg mener fortsatt at det er dårlig gjort å overlate kattene til seg selv på den måten. Du kan selvfølgelig gjøre akkurat som du vil, du bryter ingen lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker ikke å diskutere det jeg heller, overhodet ikke. Ingen tvinger deg til å svare, jeg ga deg bare min mening. Og jeg mener fortsatt at det er dårlig gjort å overlate kattene til seg selv på den måten. Du kan selvfølgelig gjøre akkurat som du vil, du bryter ingen lov.

Nei ingen tvinger meg til å svare, men jeg blir så forbanna over at alle legge til sin mening som overhode ikke har noe med topicen å gjøre.

Mine katter har det bra å dyrene går foran alt annet her i huset.

Det er bedre for katten å være hjemme i sitt eget hjem med tilsyn 1 gang pr dag, enn å bli plassert på et pensjonat.

Vi har 1 sky katt som ikke hadde taklet det å hadde ligget gjemt hele tiden.

Så hvis du syns mine katter har det så j****g så får du ta deg en tur hit å se.

Forresten ta deg en titt på hjemmesia demmes, åhh ja det er katter som lider!

Mine Katter's hjemmeside

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...