Gå til innhold
Hundesonen.no

Fòrings automat


Miko

Recommended Posts

Nei ingen tvinger meg til å svare, men jeg blir så forbanna over at alle legge til sin mening som overhode ikke har noe med topicen å gjøre.

Mine katter har det bra å dyrene går foran alt annet her i huset.

Det er bedre for katten å være hjemme i sitt eget hjem med tilsyn 1 gang pr dag, enn å bli plassert på et pensjonat.

Vi har 1 sky katt som ikke hadde taklet det å hadde ligget gjemt hele tiden.

Så hvis du syns mine katter har det så j****g så får du ta deg en tur hit å se.

Forresten ta deg en titt på hjemmesia demmes, åhh ja det er katter som lider!

Mine Katter's hjemmeside

Hvis du ikke vil diskutere dette, kan det være en idè å gjøre nettopp det - ikke diskutere.

Jeg gidder ikke gå inn på hjemmesiden din, det er ingenting der som kan avsløre hvordan kattene dine har det når de er alene hjemme, enten de er strålende fornøyd med det eller om det plager dem.

Man trenger forøvrig ikke å plassere dyrene på pensjonat, det går an å å få noen til å passe dem hjemme hos seg. Og hadde det vært som du sier - at dyrene går foran alt - så hadde dere/du nok gjort det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vil diskutere dette, kan det være en idè å gjøre nettopp det - ikke diskutere.

Jeg gidder ikke gå inn på hjemmesiden din, det er ingenting der som kan avsløre hvordan kattene dine har det når de er alene hjemme, enten de er strålende fornøyd med det eller om det plager dem.

Man trenger forøvrig ikke å plassere dyrene på pensjonat, det går an å å få noen til å passe dem hjemme hos seg. Og hadde det vært som du sier - at dyrene går foran alt - så hadde dere/du nok gjort det også.

Dette blir jo veldig OT: men ho har sagt at de får tillsyn en gang daglig, er ikke det nok? Ho har faktisk planlagt dette godt mener jeg. Og hvorfor skal det være sååå ille med en foringsauromat?

Tenk heller på alle di som avliver dyra sine før ferien, setter di ut og lar de bare være der. DE kan du klage på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir jo veldig OT: men ho har sagt at de får tillsyn en gang daglig, er ikke det nok? Ho har faktisk planlagt dette godt mener jeg. Og hvorfor skal det være sååå ille med en foringsauromat?

Tenk heller på alle di som avliver dyra sine før ferien, setter di ut og lar de bare være der. DE kan du klage på :)

De som setter igjen dyra når det ikke passer seg å ha dem lenger er selvsagt i en kategori for seg selv, men det er ikke sånn at man kun kan være mot en ting av gangen, og det må være den mest ekstreme.

Isåfall skulle vi ikke klage på at folk slår bikkjene sine, for i Kina blir de nemlig flådd levende (og sammenliknet med det er det ikke så ille å bare sette ut en katt heller, skjønner du tegninga?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Elin vil bruker en forings automat eller ikke har vi da ingenting med eller? La nå folk få gjøre som dem selv vil da, hva andre gjør har vi ingenting med i det hele tatt! Det er deres dyr og ikke våres :)Elin : du kan jo prøve å bruke goggle eller noe ? Kan se om jeg finner ut av noe til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vil diskutere dette, kan det være en idè å gjøre nettopp det - ikke diskutere.

Jeg gidder ikke gå inn på hjemmesiden din, det er ingenting der som kan avsløre hvordan kattene dine har det når de er alene hjemme, enten de er strålende fornøyd med det eller om det plager dem.

Man trenger forøvrig ikke å plassere dyrene på pensjonat, det går an å å få noen til å passe dem hjemme hos seg. Og hadde det vært som du sier - at dyrene går foran alt - så hadde dere/du nok gjort det også.

Siden du ikke orker å se på min side så skal jeg forklare for deg.

Den ene katten vår er skikkelig sky, han er redd alle andre enn meg og mamma, å stoler kun på oss.

Dette er pga at han hadde desverre en vansklig start på livet sitt, å da å plassere han et sted han ikke kjenner,hos folk han ikke er vant med er ikke bra for han.

Ikke kom her å si at ikke kattene våre går foran alt, det vet du nemlig ikke noe om.

Gå heller ut å bruk tiden på hunden din i stede for å kritisere andres dyrehold som du IKKE vet noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Elin vil bruker en forings automat eller ikke har vi da ingenting med eller? La nå folk få gjøre som dem selv vil da, hva andre gjør har vi ingenting med i det hele tatt! Det er deres dyr og ikke våres.

Empati er et ukjent begrep ser jeg. Eller begrenset til egne dyr.

Siden du ikke orker å se på min side så skal jeg forklare for deg.

Den ene katten vår er skikkelig sky, han er redd alle andre enn meg og mamma, å stoler kun på oss.

Dette er pga at han hadde desverre en vansklig start på livet sitt, å da å plassere han et sted han ikke kjenner,hos folk han ikke er vant med er ikke bra for han.

Ikke kom her å si at ikke kattene våre går foran alt, det vet du nemlig ikke noe om.

Gå heller ut å bruk tiden på hunden din i stede for å kritisere andres dyrehold som du IKKE vet noe om.

Jeg vet kun det du skriver, og jeg kommenterer heller ikke annet enn det du skriver. Litt vanskelig å gjøre det andre veien, eller?

Fordi jeg HATER at folk skal rakke ned på folks dyrehold når di ikke aner noe som helst om det. Derfor!

Se første punkt i dette svaret.

Forøvrig følte jeg meg truffet av OT-kommentaren fra mod her, så jeg gir meg her. Jeg føler ikke noe stort behov for å gjenta meg, så det er like greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susanne:

Jeg er hvertfall ikke en av de katte-eierene som bare stenger pus ute å sier: "Pus kan være ute til vi kommer hjem, han er så selvstendig at han klarer seg bra"!

Sorry for at jeg spurte om et spørsmål om link og pris.

Kanskje en av moderatorene bare kan stenge tråden?

Du rakker vel litt ned på oss som lar kattene våre være ute også da..

Men en foringsautomat er sikkert ikke dumt.. Ha en fin tur da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miko: fikk du tak i forings automat?

Isofal hvor? og pris? :o

Nei, har ikke fått tak i det, å nå har jeg jo vært på "tur" så venter litt ;)

Skal nok få kjøpt det senere å da skal jeg "plage" kattene mine med den.

Har lært en ting fra denne tråden da, det er at visse personer liker å "krangle" :rolleyes:

(Takk janne&kenny :o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...