Nihon Supittsu Skrevet 9. Juni 2006 Rapporter Skrevet 9. Juni 2006 heisann jeg heter Kristina og er fra dovre i gudbrandsdalen men er kanskje ikke så mange som vet hvor det er... har en japanskspisshund gutt på 1 år og 9 mnd. er 15 nå var 14 da jeg fikk balder i hus, var ganske skeptisk på hvordan dette skulle gå, om jeg ble en go nok eier osv men etter noen kurs og endel lesing fikk jeg det til, hehe. Balder er vel det beste som har hendt meg, ikke noen har jeg hatt så mange fine stunder med som sammen med han. vet ikke helt hva jeg skal si jeg... send en melding vist det er noe du lurer på..
Symra&Pippin Skrevet 9. Juni 2006 Rapporter Skrevet 9. Juni 2006 Hei på deg Kristina! Velkommen hit til Hundesonen! Så fin Balder er! Tipper du er stolt av han
Mirai Skrevet 9. Juni 2006 Rapporter Skrevet 9. Juni 2006 Hei og velkommen, håper du vil trives Bare spør dersom det er noe om forumet du lurer på, ellers finner du nok ut av ting etter hvert. Husk å lese gjennom retningslinjene.
TineSimbaNana Skrevet 9. Juni 2006 Rapporter Skrevet 9. Juni 2006 Velkommen Håper du trives... Hunden din var utrolig søt.. få se fler bilder??
Toya Skrevet 10. Juni 2006 Rapporter Skrevet 10. Juni 2006 velkommen hit Håper du vil trives Kjempe fin hund du har
Denise Skrevet 10. Juni 2006 Rapporter Skrevet 10. Juni 2006 Hei og velkommen hit! Nydelig hund du har
Synne Skrevet 10. Juni 2006 Rapporter Skrevet 10. Juni 2006 Heisann og velkommen til hundesonen Nydelig hund du har..
Nina Skrevet 10. Juni 2006 Rapporter Skrevet 10. Juni 2006 Heisann og velkommen hit Det var en kjempenydelig hund du har. Trener du noe aktivt med han, lydighet, agility eller lignende?
Guest Christine Skrevet 10. Juni 2006 Rapporter Skrevet 10. Juni 2006 Hei, og velkommen hit Og for en nydelig hund
Nihon Supittsu Skrevet 11. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juni 2006 Tusen takk allesammen! jo jeg er ganske stolt av han hmm vi trener litt lydighet og blodspor, men vi bor i ei lita bygd så er liksom ikke noe miljø her men vi får se. kommer sikkert noen amatør bilder av han på din hund før eller senere.
Aya Skrevet 16. Juni 2006 Rapporter Skrevet 16. Juni 2006 Velkommen skal du være! Håper du vil trives her, og det er bare å spørre om det er noe du lurer på.
tigergutt Skrevet 16. Juni 2006 Rapporter Skrevet 16. Juni 2006 Nydelig hund! (når jeg var liten var den hunderasen yndlingsrasen min men har egentlig bare sett to stk. jeg, en voksen og en nydelig valp!)
Vala Skrevet 16. Juni 2006 Rapporter Skrevet 16. Juni 2006 Åh, så nydelig Balder var! Velkommen skal du være
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar