Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei:)

Aya

Recommended Posts

Skrevet

ny bruker på forumet.. ser frem til herlige diskusjoner om de vi tross alt er allermest glad i, nemlig hundene!

Skrevet

takk!

Altså..: Heter egentlig Ingvild, men de fleste kaller meg Aya (long story;p). Er snart 18 år, og går på en internatskole på Sørlandet.. Fint sted å ha hund, store luftegårder og mange morsomme steder å leke. Har en Gordon setter tispe på seks år som er hjemme hos foreldre og søsken.. Drev med kaninhopping fra jeg var 11 eller noe til i fjor, og hadde en skjønn og rampete Nordlandshest fra jeg var 13 til 16.. Bodde i Trondheim til jeg var syv, og begynte på Bratsberg ridesenter da jeg var.. ehhe.. fire. Har altså ridd i 12, 13 år eller no..

Og i Juli så får jeg en Papillon valp:D Gleder meg til det!!

Skrevet

hei, kom inn hit i dag...har en 4 år gammel cavalierhann. :)

Vi trener lydighet, litt spor og ellers går vi tur i området vårt..

Klem fra henrikke

Skrevet
hei, kom inn hit i dag...har en 4 år gammel cavalierhann. :)

Vi trener lydighet, litt spor og ellers går vi tur i området vårt..

Klem fra henrikke

Velkommen til deg også! :D Men er det ikke bedre om du lager din egen tråd?

• 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det kommer an på vekten til hunden, ikke alderen. Men det gir mening, Acana er mer rent kjøtt og mer energieffektivt så hunden får mer næring ut av mindre mengde.
    • Hvor mange gram skal valp på 4 mnd ha på acana? Får ikke 120g til å stemme når han skal ha 160g på andre merker? Vi holder på å bytte fra monster til acana. 
    • Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...