Aya Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Skrevet 1. Juni 2005 ny bruker på forumet.. ser frem til herlige diskusjoner om de vi tross alt er allermest glad i, nemlig hundene!
Cavalier&Collie Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Skrevet 1. Juni 2005 Velkommen! =D> =D> - Åssen hund har du? - Hva heter du? - Hvor bor du? - Alde rpå deg og hunden?
tussi Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Skrevet 1. Juni 2005 Velkommen velkommen håper du vil trives her
milie Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Skrevet 1. Juni 2005 Ey! Fant hit du og, ja! Velkommen skal du være!
Ina Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Skrevet 1. Juni 2005 Der kom du ja, Ingvild! Her vil du trives innpå, helt sikker på det! Hehe..
milie Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Skrevet 1. Juni 2005 Kaninfolka tar snart over her hehe.. Hehe, klart det
Aya Skrevet 3. Juni 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juni 2005 takk! Altså..: Heter egentlig Ingvild, men de fleste kaller meg Aya (long story;p). Er snart 18 år, og går på en internatskole på Sørlandet.. Fint sted å ha hund, store luftegårder og mange morsomme steder å leke. Har en Gordon setter tispe på seks år som er hjemme hos foreldre og søsken.. Drev med kaninhopping fra jeg var 11 eller noe til i fjor, og hadde en skjønn og rampete Nordlandshest fra jeg var 13 til 16.. Bodde i Trondheim til jeg var syv, og begynte på Bratsberg ridesenter da jeg var.. ehhe.. fire. Har altså ridd i 12, 13 år eller no.. Og i Juli så får jeg en Papillon valp:D Gleder meg til det!!
athene Skrevet 3. Juni 2005 Rapporter Skrevet 3. Juni 2005 hei og velkommen skal du være håper du vil trives her inne
henrikke Skrevet 3. Juni 2005 Rapporter Skrevet 3. Juni 2005 hei, kom inn hit i dag...har en 4 år gammel cavalierhann. Vi trener lydighet, litt spor og ellers går vi tur i området vårt.. Klem fra henrikke
LiLi Skrevet 3. Juni 2005 Rapporter Skrevet 3. Juni 2005 hei, kom inn hit i dag...har en 4 år gammel cavalierhann. Vi trener lydighet, litt spor og ellers går vi tur i området vårt.. Klem fra henrikke Velkommen til deg også! Men er det ikke bedre om du lager din egen tråd?
Benedicte Skrevet 8. Juni 2005 Rapporter Skrevet 8. Juni 2005 >Drev med kaninhopping fra jeg var 11 eller noe til i fjor Driver du også med kaninhopping? 8)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar