Aya Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 ny bruker på forumet.. ser frem til herlige diskusjoner om de vi tross alt er allermest glad i, nemlig hundene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 Velkommen! =D> =D> - Åssen hund har du? - Hva heter du? - Hvor bor du? - Alde rpå deg og hunden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 Velkommen velkommen håper du vil trives her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milie Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 Ey! Fant hit du og, ja! Velkommen skal du være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 Velkommen velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 Der kom du ja, Ingvild! Her vil du trives innpå, helt sikker på det! Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 Velkommen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 Kaninfolka tar snart over her hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 Kaninfolka tar snart over her hehe.. Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mia_Cavalier Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milie Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 Kaninfolka tar snart over her hehe.. Hehe, klart det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 1. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2005 Velkommen! =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anca Skrevet 2. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2005 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 2. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2005 velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 2. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2005 vellkommen skal du være =D> Flower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2005 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 2. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2005 Velkommen velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 3. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2005 Velkommen 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 3. Juni 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2005 takk! Altså..: Heter egentlig Ingvild, men de fleste kaller meg Aya (long story;p). Er snart 18 år, og går på en internatskole på Sørlandet.. Fint sted å ha hund, store luftegårder og mange morsomme steder å leke. Har en Gordon setter tispe på seks år som er hjemme hos foreldre og søsken.. Drev med kaninhopping fra jeg var 11 eller noe til i fjor, og hadde en skjønn og rampete Nordlandshest fra jeg var 13 til 16.. Bodde i Trondheim til jeg var syv, og begynte på Bratsberg ridesenter da jeg var.. ehhe.. fire. Har altså ridd i 12, 13 år eller no.. Og i Juli så får jeg en Papillon valp:D Gleder meg til det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
athene Skrevet 3. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2005 hei og velkommen skal du være håper du vil trives her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikke Skrevet 3. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2005 hei, kom inn hit i dag...har en 4 år gammel cavalierhann. Vi trener lydighet, litt spor og ellers går vi tur i området vårt.. Klem fra henrikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 3. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2005 hei, kom inn hit i dag...har en 4 år gammel cavalierhann. Vi trener lydighet, litt spor og ellers går vi tur i området vårt.. Klem fra henrikke Velkommen til deg også! Men er det ikke bedre om du lager din egen tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 8. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2005 >Drev med kaninhopping fra jeg var 11 eller noe til i fjor Driver du også med kaninhopping? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 21. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2005 Vælkommen vælkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Border Skrevet 21. Juni 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2005 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar