Kristina Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2006 I mårra er det altså 06.06.06, altså noen mener at det er 'djevlens dato', da djevelen vil vise seg osv B) Tror dere jorden går under? Jeg begynner å lure når jeg leser slikt som dette: http://www.aftonbladet.se/vss/foraldrar/st...,836769,00.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2006 Jeg trur ikke jorden går under Broren min har forresten bursdag i morgen http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/JetZ%21/1.56959 og denne har premiere!! Og den SKAL jeg se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2006 og hvem har bursdag da? Joda, vår alles kjære Trine (Taz)... Noen som nevnte ondskapens barn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2006 Håper da inderlig ikke det...Jeg har lagt planer fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2006 Håper da inderlig ikke det...Jeg har lagt planer fremover Jaså..Du er litt ego? Jeg gleder meg til i morgen jeg, fordi da skal jeg spise på Big Horn Steak House Og om jorda går under, så gjør den nok det når jeg er på Big Horn, og da er ikke Milo der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2006 Jaså..Du er litt ego? Jeg gleder meg til i morgen jeg, fordi da skal jeg spise på Big Horn Steak House Og om jorda går under, så gjør den nok det når jeg er på Big Horn, og da er ikke Milo der Du får satse på at du får spist opp først da Nei, jeg har ingen tro på det. Håper heller ikke det.. Har masse planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2006 Hvis jorda går under i morgen, så slipper jeg å ha muntlig eksamen (norsk) med elevene mine på torsdag. Og hvis noen lurte: Ja, vi lærere gruer oss like mye som elevene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2006 Du får satse på at du får spist opp først da Jepp! Da blir mitt site måltid biff, med bjarnesaus( ), bakt potet med rømme i, masse brus og dessert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2006 Går jorda under så slipper jeg eksamen på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rambo Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2006 Hvis jorda går under i morgen, så slipper jeg å ha muntlig eksamen (norsk) med elevene mine på torsdag. Og hvis noen lurte: Ja, vi lærere gruer oss like mye som elevene. Gjør dere? Jeg sitter å tenker på det hele tiden og tenker på at hvis jeg kommer opp i matte, så sliter jeg..Kanskje det er bedre med verdens undergang da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2006 Huff håper da virkelig den går under før klokken 9 imorgen så jeg slipper vitenskap og samfunnseksamen. Men tenk om den ikke går under før etter 12, da har jeg benyttet mine siste timer til å forklare hva et begrep er, og hva induktive slutninger går i og andre morsomheter <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2006 Det min samboer er mest redd for med denn dagen er hvis du oversetter datoen til "testosteronsk" nullsex.nullsex.nullsex. skumle greier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2006 Hvir jorde går under så går jeg glipp av stevnet om tre uker og DA skal det blir bråk azz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2006 Nope, det tror ikke jeg hvertfall Passer meg dårlig det, for jeg har også planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rambo Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2006 Nope, det tror ikke jeg hvertfall Passer meg dårlig det, for jeg har også planer Samme her, jeg skal på utstillinger i slutten av juni! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2006 Jaja gøy så lenge det varte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 9. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2006 Vi overlevde alle sammen. Søren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar