Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor ofte pusser dere tenner på vofsen?

Symra&Pippin

Recommended Posts

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Aldri...

Må imidlertid vurdere å gjøre det, ettersom det begynner å bli litt tannstein øverst på hjørnetennene. Hun tygger ikke maten sin, og det aktuelle området blir ikke "brukt" når hun tygger bein o.l.

Skrevet

Vel, ærlig talt så pusser jeg bare tennene hennes hvis hun virkelig har funnet noe ufyselig på tur, men det er for min egen skyld - ikke for å få tennene hennes bedre.

Tyggebein ser ut til å være nok, i alle fall foreløpig.

Skrevet

Pusser når det passer, ikke oftere enn en gang i uken. Tannstein kommer ofte på de helt innerste jekslene til Alex, de har vi skrapt ett par ganger. Tannstein er vel hvit - gulbrun på farge, men ikke mørkt. (Alt etter hvor lenge den har sittet)

Skrevet

Jeg pusser noen ganger i uken + at han har altid et tyggebein han kan tygge på.

Jeg har vært på kurs igjennom jobben om tannhygiene og fôr for hunder, der lærte jeg hvor viktig det faktisk er å pusse tennene til hunden.

Skrevet

Jeg gir plaque off, masse tyggeben.

Men pusser likevel tennene ca annen hver dag.

Etter jeg hadde en hund med skikkelig dårlig tannkjøtt og tenner og har sett hva det kan føre med seg, så er jeg übernøye med tannhygienen.

Skrevet

Pusset de en gang for noen år siden, husker ikke grunnen lengre...

Så aldri her også, får mye tyggebein å er glad i å tygge på altmulig ute så tennene er hvite de...

Guest Christine
Skrevet

Før utstillinger..

Og noen ganger når det ikke er utstillinger.

Så annenhver månde?

Skrevet

Altfor sjelden.

Kanskje en gang i mnd.

Men tennene hans er foreløpig veldig fine. Er ikke noe tannstein som jeg kan se.

Han får masse tyggebein, og bruker dem flittig.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...