ingalinn2 Skrevet 28. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2006 Bruker Royal Canin's spesial for får Schäferhund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 28. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2006 Vi bruker Eukanuba, men vurderer å gå over til Nutram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 29. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2006 Bruker Troll Sport. Et fint for som gir fin pels og som ikke koster flesk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 29. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2006 Olivers, Olivers, Olivers :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 29. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2006 Vi bruker Hills large breed puppy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 30. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2006 Royal Canin High energy og Norwegian Polar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØVEN Skrevet 30. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2006 Mine puddler får Eukanuba Adult Mini. De får 60 gram pr dag. Dette foret tar godt vare på tennene, og det er viktig syns jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morgan Skrevet 30. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2006 Etter å ha prøvd "alt" spiser Morgan nå kun storfe-vom fra Vom & Hundemat. I tillegg blir det en del snadder som røkte griseører, romper og tørket lever. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IM Skrevet 30. Mai 2006 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2006 hvilket fòr bruker du? hva slags fòr kan du anbefale til en blanding av puddel og cairn terrier på 3 år, som ikke er alt for aktiv;) ??? Naboen min som har cairn terrier bruker Royal Canin sitt sensibel fôr for små hunder. Hun fungerer veldig godt på det, da hun har litt lett for å legge på seg... Håper du finner et godt og riktig fôr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berner Skrevet 2. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2006 Eg bruker HILL`S Large breed puppy. Skal snart over på för for kastrerte hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calum Skrevet 3. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2006 Jeg bruker Eukanuba på Teddy, er veldig fornøyd med dette Har lenge hatt litt problemer med å finne et for som han faktisk liker. Men euk er det han har gått lengst på uten å blit matlei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2006 Har brukt Pro Plan i 1 år og fornøyd med det. I tillegg får hun olje fra OmegaNor og Plaque Off Sambo sin hund får også PP. Han klødde en del før, men etter å ha byttet til PP forsvant dette Bruker normal i sommer mnd og bytter ca 1 mnd før jakta. Hele høsten går de på aktiv ( preformance ) og på vintern veksler vi litt. Spørs hvor hardt vi bruker dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2006 Jeg bruker Hills l/r og puppy (til valpen og den drektige tispa) Dette fungerer de veldig bra på. Gir i tillegg fiskeolje og Noni Canine iblant for bedre Pels og immunsystem. Det er som de andre sier bare å prøve seg fram; Men husk- Du får som regel det du betaler for, så jeg vil anbefale deg å styre unna alt som selges i matvarebutikker o.a. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebi Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2006 Norwegian polar her. De sluttet å røyte da jeg begynnte på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2006 Bruker Olivers, men nå er det no gæli med det altså Milo setter seg ned til å bæsje, men det kommer jo ingenting. Bare små-sludd. En gang i blandt kommer det en stooor klatt Kan også være pga tygge-godiser som han har fått mye av i det siste. Skal ikke gi han på en stund nå, og se om det endrer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 15. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2006 Vi bruker Olivers og er kjempe fornøyd! Avføringen er fast, det er lite, lukter ingenting (før når hun gikk på eukanuba og hill's fikk hun minst dobbelt så mye avføring som hun har nå, og den var bløt og luktet) og pelsen er kjempefin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 16. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2006 Aiko får Royal Canin Maxi light og Ally får Royal Canin maxi Junior Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moghrebi Skrevet 17. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2006 Her i huset går det på Vom & Hundemats nr 33, V&Hs storfevom, og V&Hs kylling. Pluss kalkun- og kyllinghalser, lever, hønskegomp, oksehaler, hele høns, lammeribbe, svinenakkekoteletter, egg, slakteavfall som nevøen min skaffer fra slakteren hvor han jobber, osv. Resultatet er fast, minimal avføring, ikkeno' hundeånde, ikkeno' hundelukt, veldig lite røyting, og en hund som er i utrolig fin form. Jeg har stilt ham ut noen ganger, og er kjempefornøyd med å få "excellent muscular condition" på kritikken. En annen fordel er at jeg, som er hundeallergiker, faktisk tåler hunder som ikke spiser kornbaserte fôr. V&H inneholder ikke kornprodukter, så jeg har forlengst droppet allergitablettene (dvs om vinteren, for om sommeren sliter jeg med pollenallergi...). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 18. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2006 Bruker Hills Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 18. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2006 Her går det i Oliver's og er stor fornøyd! Greit å få fôret levert på døra 10 min. etter en liten telefonsamtale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowDOG_ Skrevet 18. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2006 Vofsen her går på v&m og andre råe kjøtt produkter samt mat rester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CWL Skrevet 19. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2006 Vi bruker Eukanuba for aktive hunder. Byttet til dette foret for ca. 3-4 uker siden og er kjempefornøyd. Han liker foret kjempegodt og ser rett og slett flott ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tskk Skrevet 19. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2006 Caro får hill's og Mia får Pro Plan puppy, har også omega-3 i foret hennes fordi hun flasser litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiara06 Skrevet 19. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2006 For tiden bruker vi Troll valp. Ser mange bruker vom og hundemat(eller noe sånt). Hva er det egentlig? Vi plages litt nå med løs mage, så skal ikke se bort ifra at vi må bytte for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janne&kenny Skrevet 21. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2006 nå har jeg bestemt meg for eukanuba! har ikke noen kommentar fordi jeg kjøpte den i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar