Gå til innhold
Hundesonen.no

Skinnemoens Betty


Taran

Recommended Posts

For de som ikke vet det så får vi hjem en liten elghund tispe i pineshelga. Hun har vært planlagt lenge før hun ble født, men jeg har sakt lite før nå.. :angry:

Betty skal brukes på jakt, utstilling, trenes i blodspor og prøves litt lydighet med. Ellers skal hun være med på kløv turer, snørekjøring, sukkelturer, badeturer..osv osv. I tilegg skal vi trene litt Ag for morro skyld..

Betty har en veldig bra stamtavle hvor alle forfedre er NJCH og noen NUCH i tilegg. Moren er den eneste uten tittel, men hun mangler bare 1.premie på jaktprøve for å bli NJCH. Så dette ser veldig lovende ut. Egentlig skulle hun bli pappas jakthund, men etter noen diskusjoner fant vi ut at det skulle bli min første jakthund, men jaktlaget skal få bruke henne når de vil såklart. Men jeg har tenkt å gå alle jaktprøver med henne og når jeg bare får tatt jaktprøva så skal jeg ut å jakte.. Gleder meg veldig til dette, har jo vokst opp med jakthunder, men for første gang blir dette min jakthund.. kommer mange bilder, resultater og dagbok etterhvert. Men først må vi få henne i hus.. Har problemer med data maskinen derfor er ikke hjemmesiden oppdatert på lenge.. Men håper vi får fikset det snart..

Setter inn noen bilder..

a50a9266.jpg

Betty har funnet noe morsomt å leke med..

IMG_0834.jpg

Betty og søstrene spiser

IMG_0853.jpg

Betty har sett noe spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...