Gå til innhold
Hundesonen.no

Innbydelse til ball. (Nå med bilder)


Roger

Recommended Posts

  • Svar 196
  • Created
  • Siste svar

Vel det er fortsatt åpent for søkere. Begynner og haste litt nå da men. Onsdag drar jeg på ettermiddagen altså den 24 og blir borte t.o.m søndag. Greit og vite om jeg har skaffet en date til da eller om jeg må fortsette å søke lykken andre steder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde skulle blitt med deg, som en med-Rødekorser! :wub: Men det er litt langt, og jeg tror kanskje ikke sambo hadde blitt med på at jeg hadde sagt meg frivillig! :P

EDIT: Kanskje noen hadde begynt å lurt om du hadde dukket opp med ei med gravidmage og... hehe... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...
Guest Gråtass

Er du treig eller Roger, du leita etter deit for ett og ett halvt år siden og først nå du fikk napp... Snakk om sirup. Men hyggelig for deg og Vicky. Godt at sonen funker som kontaktannonse også.

Jeg annonserte hundekurs i lokalavisa og fikk 4 friere (to hadde ikke hund engang!) så det er lurt triks for single i jakthundområder ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du treig eller Roger, du leita etter deit for ett og ett halvt år siden og først nå du fikk napp... Snakk om sirup. Men hyggelig for deg og Vicky. Godt at sonen funker som kontaktannonse også.

Jeg annonserte hundekurs i lokalavisa og fikk 4 friere (to hadde ikke hund engang!) så det er lurt triks for single i jakthundområder ihvertfall..

Jeg hadde egentlig ikke tenkt at jeg skulle ende på date gjennom hundesonen akkurat. ;)

hahah what took you so long? ;)

Kanskje sonen burde starte egen tråd for kontaktannonser? Deet hadde vært no :)

Det kunne blitt interessant.

Nytt (ordentlig) sonenpar på gang?

Kan nok hende det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...